Het geweldige van safari te paard is dat je heel dicht in de buurt kan komen bij de wilde dieren... Mega ervaring!

In de vroege morgen om 5:30 je paard opzadelen om de kudde safari paarden uit de bush op te halen, en deze ritten gingen er meestal wild aan toe

De safari paarden in aantocht richting stal

Door het erge droge en warme weer was het ook belangrijk om af en toe afkoeling te zoeken

Ook heb ik hier geleerd mijn angsten te overwinnen, en voor mijn doen een 'hoge' sprong gemaakt

Het mooie was dat het park in contact staat met de community van buitenaf. Zimbabwe is een arm land, wat ook helaas erg merkbaar is. Ze hadden een mooi initiatief bedacht voor kinderen met een beperking, en dit omgezet in paardentherapie. Elke woensdagmiddag werden ze opgehaald door een busje, en kwamen er allemaal blije gezichtjes uit, allemaal klaar voor een ritje te paard en de paarden een poetsbeurt te geven.

Ook heb ik hier polocrosse leren spelen, elke zaterdagmiddag werd er gespeeld en kon je meedoen

De kudde terug brengen..

De olifanten

Een van de cubs, in hun eerste 24 maanden nog in contact met de mens, daarna worden ze uitgezet in de 2e fase. In hun 1e fase leren ze al hun jachtinstinct te ontwikkelen, en gaan ze er elke dag opuit in de bush.

en als laatste..

Bij vragen schroom niet, mag altijd via pb!