Hoi bokkertjes!
In september vetrekt mijn zus voor een half jaar naar Madrid.
Natuurlijk wil ik ook even profiteren van haar huisje

Nou leek het mij zelf eigenlijk wel super leuk om met de auto te gaan en er een soort road trip aan te plakken, dus onderweg op een aantal leuke plekken te stoppen en te overnachten etc.
Dit is de eerste keer dat ik zoiets ga doen, dus ik kan wel wat tips gebruiken!
Als eerste natuurlijk over mijn auto, waar moet ik rekening mee houden?
En wat zijn echt belangerijke punten? Ik ben sowieso lid van de ANWB door heel europa, dus die kunnen me gelukkig altijd komen redden als het echt nodig is.
Er moet natuurlijk ook een route uitgestippeld worden,
Zelf leek het mij wel leuk om in parijs te stoppen, en in bordeaux of een natuur gebied in zuid frankrijk. Maar misschien zijn er wel bokkers die leuke dorpjes, campings, hostels etc. weten die niet zo duur zijn maar wel leuk! Ik ben ook fotograaf dus altijd leuk om op mooie plekken terecht te komen!
Verder is luxe voor mij tijdens een roadtrip echt niet belangerijk.
Vanuit madrid willen we samen nog naar Valencia voor 2 dagen ongeveer.
En vanuit Madrid zal ik weer naar NL rijden. Maar mocht het financieel en kwa tijd allemaal uit kunnen zou ik ook best nog een stukje Spanje mee willen pakken. Dus ook hier mogen leuke plekjes genoemd worden, graag zelfs!

Dan zit ik natuurlijk nog met parkeren, hoe zit dat in die landen en bij de grote steden zoals parijd/madrid. Buiten de stad parkeren mogelijk? In de stad? Ik heb écht geen idee!
Daarnaast heb ik nog een chihuahua die ik best mee zou willen nemen,
Ook hierover, zijn er mensen die ervaring hebben om de hond mee te nemen naar het buitenland in de auto? Is dit makkelijk / kan / mag dit zomaar?
Verder zijn alle tips/tricks/ervaringen welkom,
Locaties, waar ik rekening mee moet houden, dingen die ik echt mee moet hebben etc.
Ik ga zelf natuurlijk ook het 1 en ander uitzoeken, maar wellicht komen er hier nog nuttige tips voorbij of ervaringen van mensen!