Vorige week op vakantie in Amerika heb ik met een vriendin ook een nachtje gekampeerd, en dat vond ik zo leuk dat ik er nu over zit te denken ook een tent aan te schaffen.
Hiervoor heb ik de tijd, aangezien het weer nu toch slechter wordt.
Wel ben ik aardig "picky" denk ik, en ik vraag me af of ik een tent die aan mijn wensen voldoet 1) niet al te duur is en 2) of ik deze alleen opgezet krijg. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij adviseren.
Ik zoek:
- een ruime tent, 3/4 plekken. Ik wil de optie hebben om iemand mee te nemen en vind het fijn wat ruimte te hebben.
- een zitruimte/living. Hoeft niet ontzettend groot te zijn maar plek voor een stoel en tafeltje zou fijn zijn, aangezien het in Engeland lang niet altijd mooi weer is. Bij regen heb ik graag de optie ergens te zitten dat niet mijn bed/slaapruimte is.
- wil er graag in kunnen staan. Hoeft niet overal. Ik ben 1.50 dus heb hier wellicht een klein voordeeltje ten opzichte van de "lange Nederlanders".

Budget zit ik te denken 150-200 pond. Minder is fijn, maar ik koop liever iets goeds voor iets meer.
Is het mogelijk bovenstaande te vinden en voor mij om het alleen op te zetten? Ik zit al te zoeken op internet maar het opzetten kan ik natuurlijk niet inschatten...
Ik ben benieuwd of het kan, of dat ik een compromis moet gaan sluiten.

Bedankt!