WildDreams schreef:Wauw wat prachtig! Wat zul jij daar naast de tegenvallers genoten hebben

Welke lenzen heb je gebruikt?

Ik heb weer veel mee gesleept, haha. De landschappen heb ik gemaakt met mijn Canon 17-40mm f/4.0, dan de dieren foto's met mijn Canon 70-200mm f/2.8, behalve de apen, die heb ik genomen met mijn Canon 50mm f/1.8!
Em_ schreef:Als ik zo de foto's zie, lijkt het me echt de moeite waard om een keer naar toe te gaan! (Sri Lanks staat in m'n top 5 van landen waar ik nog naar toe wil met een georganiseerde reis)
Maar je verhaal schrikt me dan wel weer een beetje af.. Veel in een bus zitten, rommelig, tegenvallende safari's.. Ik twijfel nu toch wel een beetje! Welk land zou je zelf aanraden om nog naar toe te gaan?
Nou ja, qua natuur is het dus echt prachtig. Maar voor de safari's hoef je het écht niet te doen. Achteraf had ik die allen net zo lief over geslagen. Zeker met een georganiseerde reis raad ik Sri Lanka niet per se aan, omdat je dan echt wel heel veel in een bus zit.
Ik ben paar jaar geleden in Zuid Afrika geweest, en dat was echt onwijs gaaf! Ook prachtige natuur, maar ik vond daar de bevolking veel fijner en daar besteden ze echt onwijs veel aandacht aan de safari's. Je verplaatst je daar ook veel makkelijker, daar kun je met gemak zelf rijden!
Travel_me schreef:Denk dat je veel al wel had kunnen voorspellen bij goed informatie inwinnen.
Over de olifanten: groot gelijk dit is in heel Azië zo, al moet je ook in Afrika nooit op een olifant gaan zitten.
Vind het wel grappig om te horen dat je overal lang over doet. Zit nu in Nepal en hier doe je gerust 7 uur over 140 km. Je kan niet anders verwachten van 3de wereldlanden. Heel Azië is chaotisch, dat heeft ook wel weer zijn charme (al werd ik gister ook niet blij dat we bijna een uur stilstonden met de bus, omdat er een landslide was geweest).
Mooi om te horen dat het een mooi land is. Zou er zelf heel graag eens naar toe willen. Oh en ook zeker een compliment voor je foto's!
We hadden wel informatie gewonnen, maar over Pinnawela was het reisbureau nog best positief. Het stond al in het programma en de rest van mijn reisgezelschap wilde er graag heen, dus ik gokte er maar op. Maar het is me gigantisch tegen gevallen, in Artis hebben ze het beter
We hebben in Sri Lanka nooit echt meer dan 60km per dag afgelegd maar soms was je gewoon 5 uur onderweg
En dat is als je zelf rijd niet per se heel vervelend, maar met een gids in een busje nog net wat vervelender.
WildDreams schreef:Wauw wat prachtig! Wat zul jij daar naast de tegenvallers genoten hebben

Welke lenzen heb je gebruikt?

Zie hierboven
Pieter25 schreef:Mooie foto`s! Wat voor camera en lens heb je?
De lenzen heb ik genoemd, en de camera was een Canon 6D!