Een aantal van jullie heeft vast mijn topic voorbij zien komen over mijn vriendin die voor 5 maanden in Peru zit.
Iedereen roept dat het tussen ons sowieso goed zit en vraagt of ik ook naar Peru ga. En JA! Dat ga ik!

Het reisbureau gaat aan de slag om mijn vliegtuigticket te regelen en dan... Er komt nog veel meer bij kijken natuurlijk!
Ik ben pas 1x eerder met het vliegtuig geweest en dat was naar de canarische eilanden. Nu ga ik alleen op pad naar Peru! Ik word daar opgevangen bij het vliegveld door mijn vriendin en de taxi, zodat het allemaal wel een beetje safe is!
Nu lazen jullie natuurlijk in de titel: "amazone." en ja dat klopt! De echte jungle in, megaspannend dus!
Ik ben blij dat mijn vriendin daar al zit en mij een beetje alert kan maken op ale gevaren straks! Want ik ben gek op alle dieren, inclusief spinnen en slangen en je kunt het zo gek niet bedenken. Maar... Alles wat hier zit is giftig, dodelijk of draagt iets bij zich. Superspannend natuurlijk, maar toch ook best safe allemaal. De mensen die daar zitten, zitten er al jaren en weten overal alles vanaf dus.
Nu heb ik dus eigenlijk heel erg weinig reiservaring. Daarom boek ik okk via een reisbureau en wil ik alles heel erg goed uitgezocht hebben!
Ik wil jullie vragen met mij mee te denken over wat er allemaal nodig is

Ik vind het enorm spannend! Maar wel leuk spannend! Once in a lifetime experience! Ik ben 24 uur onderweg voor ik op het vliegveld ben. Van daarruit is het nog 4 tot 6 uur boot tot je in het gebied zelf bent.
Natuurlijk zit ik niet alleen maar in de Amazone, maar zou ik ook heel erg graag de Macu Picchu willen zien! Ook tips daarover zijn welkom!
Ik ben ook benieuwd of mensen hier ervareng hebben met Peru of de Amazone en of er mensen zijn die leuke bezienswaardigheden weten.
Waar wel rekening mee gehouden moet is dat ik een blond jong meisje ben en dus niet overal rond ga zwerven in mijn eentje. Het moet wel safe blijven natuurlijk!
Hoe gaaf zou het zijn als ik met kerst, oud en nieuw en op de dag dat we en jaar samen zijn met mijn vriendin samen in de Amazone van Peru zit! Het plan is dus ook om of half december of begin januari te gaan!
Ik ben al helemaal enthousiast ! Denken jullie met mij mee?