Fotografie eindwerk Rusland (iemand connecties?)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Fotografie eindwerk Rusland (iemand connecties?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 15:52

Hallo!

Ik ben Kelly, 3de jaars studente fotografie. Al sinds het 1ste jaar wil ik voor mijn finale eindwerk naar Rusland. Dat laatste jaar is nu aangebroken, dus ben ik begonnen met zoeken naar wie, wat & waar.

Als reportage fotografe lijkt het me super om in één van de oudere 'boeren' dorpjes van 4usland terecht te komen, waar de tijd echt is blijven stilstaan. Hier zou ik portretten willen nemen van de bevolking, aangevuld met typerende landschaps beelden.

Nu mijn vraag, is er iemand op bokt die mij hier op één of andere manier mee kan helpen? Mensen die connecties hebben in Rusland (Engels of nederlandstalig?). Ik ben namelijk enorm opzoek naar een goede uitvalsbasis, graag zou ik een beetje rondtrekken, maar ik wil een vaste stek. Een veilige plek waar ik als vrouw alleen altijd op kan terugvallen.

Zijn er verder nog mensen op bokt die dit soort reizen alleen al gedaan hebben? Ik zou graag ongeveer een maand in Rusland verblijven.

Alvast bedankt! Als je denkt iemand te weten aarzel niet om me te contacteren, alle hulp is welkom!

Forbiddenpie

Re: Fotografie eindwerk Rusland (iemand connecties?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:54

Ik ken wellicht iemand die je hier meer over kan vertellen en je kan wijzen in de juiste richting als ze beschikbaar is. Ik stuur je even een pb met gegevens.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 15:56

Forbiddenpie schreef:
Ik ken wellicht iemand die je hier meer over kan vertellen en je kan wijzen in de juiste richting als ze beschikbaar is. Ik stuur je even een pb met gegevens.

Super! Heel erg bedankt kijk uit naar je PB :)

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 07:23

k_m

Re: Fotografie eindwerk Rusland (iemand connecties?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 12:01

@Florenc! Dankjewel, ik wist dat iemand dit ooit had gedaan en kon het maar niet terug vinden! Super blij dat ik het nu weer heb, kan ik me weer wat verder laten inspireren :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 12:53

Even een up!

Nog mensen met connecties toevallig? Familie, vrienden,...