Zoals sommigen al weten, loop ik op dit moment stage in Hongarije. Tot nu toe bevalt het erg goed!

Ik loop op een toeristische paarden bedrijf stage en maak dus een hoop mee en mag ook mee op ritten.
Het is hier enorm mooi en de paarden en pony's zijn erg leuk. Helaas hebben een paar een naar verleden, maar knappen hier heerlijk op.
Hele aardige mensen en ze praten ook nog eens Nederlands!

Maandag was het dan zover.. Voor het eerst met het vliegtuig, voor het eerst naar het buitenland zonder bus die je naar een pretpark brengt, voor het eerst in een land waar ik geen woord spreek van hun taal . (zelfs geen ja, nee en hallo.

Toen we bij aankomst elkaar gevonden hadden zijn we naar de auto gegaan en naar een grote winkel.. Met nadruk op groot!! Daar heb ik eten en drinken gehaald. Zodat ik een tijdje vooruit kan. En uiteraard een kaartje voor mijn mobiel, zodat ik overal internet heb.
Nadat we klaar waren, naar mijn verblijf plaats gegaan. Alles uitgepakt en uiteraard naar bed. Ik was echt moe van alle indrukken..
De plek waar ik verblijf:

Dinsdag gingen we kennis maken. Langs de dorpwinkeltjes, mocht ik wat willen halen dan kan dat.
Na de kennis making hadden we pauze van ander half uur.. Het is hier best wel warm.
Na de pauze zijn we wezen rijden. De buurt verkennen te paard. Waarom niet?
Helaas kwam ik een beetje op een nare manier achter dat hier veel doorns zijn in de bosjes..

Als we weer alleen op pad gaan, nemen we een grote heggenschaar of iets mee.. Door de regen is het ietwat te veel.

Vandaag, woensdag hebben we weer een rit gemaakt. Dit keer met 2 meiden erbij die voordat ze naar school gaan nog even een rit wilden maken.
1 september begint de school voor Hongarije. Maakt niet uit op welke dag dat valt, op weekend na uiteraard.
Dit keer gingen we een route zonder doorns. Dat was toch wel fijn.

Na het rijden had ik pauze van anderhalf uur. Na de pauze gingen we de schaduw opzoeken en tuig vetten. Alvast zoveel mogelijk doen voor het wijnoogstfeest.

Links onder zien jullie een paar pony's. Staan heerlijk de hele dag op het land/bergen/bos!

Ik ben erg benieuwd wat voor avonturen ik verder zal beleven op The Little Horse Valley en alles eromheen! Mijn camera heb ik mee.. Dus binnenkort de pony's op de foto zetten en naar diverse plekken gaan zoals een berenreservaat.

11 november ga ik weer terug naar Nederland.. Dus heb nog even de tijd om te genieten.

Ik weet niet hoevaak ik zal posten, want dat ga ik alleen doen met wifi.