Warschau, ervaringen gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

citroen

Warschau, ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 10:09

Hoi hoi,

Omdat onze ouders 25-jaar getrouwd zijn gaan mijn broertje en ik ze verrassen met een stedentrip Warschau met het gezin.

De tickets zijn al geboekt, we komen op een vrijdag ochtend aan op de luchthaven van Modlin en vliegen dan de zondag rond 18u terug naar Eindhoven! Ik weet dat Modlin een behoorlijk eind uit de stad ligt, dus we willen vooraf al een taxi hebben geregeld.
Is er iemand die ervaring heeft met betrouwbare taxi maatschappijen die je vooraf kan boeken?

Zijn er dingen die we echt gezien moeten hebben? Onze ouders zijn gek op fietsen, dus we zijn van plan
vooraf al fietsen te huren en willen daarmee de stad verkennen zaterdag!

Eigenlijk willen we zoveel mogelijk al vooraf geboekt hebben omdat onze ouders anders de rest willen betalen, wat dus niet de bedoeling is! :+

En zijn er bokkers met creatieve ideeën om het op een leuke manier te geven?
Zelf zat ik er aan te denken om een klein vliegtuigje te kopen voor de vliegtickets, een speelgoed fiets voor de fietsverhuur, een speelgoed auto voor de taxi van de airport naar Warschau en terug..
Dan moet ik alleen nog iets leuks verzinnen voor het appartement, het parkeren op Eindhoven airport en eventuele bezienswaardigheden.

Andere ideeën om het leuk te geven zijn ook welkom!