Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_AB_ schreef:Ik wilde zeggen Hargen aan zee! Maar dat is nog een eind lopen. Je hebt vlakbij Zandvoort nog een strandje dat rustiger lijk!
Wilawander schreef:Ik lees ook even mee. Wil graag met onze honden naar het strand maar ben zelf momenteel slecht ter been en kan alleen kleine stukken lopen. Dus mocht iemand een idee hebben waar de auto zo dichtbij mogelijk mee kan, rustig is en er honden mogen lopen.
_AB_ schreef:Wilawander schreef:Ik lees ook even mee. Wil graag met onze honden naar het strand maar ben zelf momenteel slecht ter been en kan alleen kleine stukken lopen. Dus mocht iemand een idee hebben waar de auto zo dichtbij mogelijk mee kan, rustig is en er honden mogen lopen.
Ik weet dat er op Texel honden het strand op mogen. En dat je daar vlakbij kan parkeren! Maar om nou even heen en weer te gaan naar Texel voor zoiets
Lien2 schreef:IJmuiden aan zee kan je ook goed parkeren. Klein heuveltje (verhard) over naar het strand. Parnassia moet je nog een aardige zandheuvel af, en dus op de terugweg weer op. Zandvoort en Bloemdaal heb je veel last van files.