Ik mis het.. Portugal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

uggy

Ik mis het.. Portugal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 23:09

Hallo bokkers! :D

Het is inmiddels al weer drie dagen geleden dat ik terug ben uit het zonnige Portugal.
Zoals sommigen misschien gezien hebben in haar topic heb ik daar een bezoekje gebracht aan de 'beroemde' bokker Lusitana. Ik heb met haar een groot deel van Portugal ontdekt, paardgereden en we hebben het ontzettend gezellig gehad! En ook heb ik veel van haar mogen leren. :o

Ik was eigenlijk niet van plan een topic te gaan openen, maar ik vind de foto's toch wel goed gelukt, dus eh, hoop ik dat jullie op deze manier toch even kunnen meegenieten :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wat mis ik het.. Ik had nooit gedacht dat het zo snel kon gaan. Iemand missen terwijl je 'maar' twee week met iemand doorbrengt. Maar het is zo, Ik mis de paardjes, de zon en ook vooral haar, een vriendin inmiddels, in een ver land.. -O-

Maar als de foto's zie is het toch een geweldige herinnering, die ik koester, en waar ik erg dankbaar voor ben. Dus lieve Lusitana, bedankt voor alles :+:

Anoniem

Re: Ik mis het.. Portugal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 23:26

Dat valkje is echt leuk, ook mooi stevig gebouwd. <3 Hoe groot is hij?
Wel griezelig dat de paarden daar nog achter prikkeldraad staan, maar dat zie je daar wel vaker.

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-16 20:34

xyzutu2 schreef:
Dat valkje is echt leuk, ook mooi stevig gebouwd. <3 Hoe groot is hij?
Wel griezelig dat de paarden daar nog achter prikkeldraad staan, maar dat zie je daar wel vaker.

Ik heb eugenlijk geen idee hoe groot hij is. Dat zou ik moeten navragen.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:16

Mooie fotos, lijkt veel op Spanje. Ik wil wel geloven dat je een heerlijke tijd gehad hebt daar. Idd, schrok ik ook wel een beetje van het prikkeldraad.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 23:43

He, leuk om dit topic tegen te komen. Ik heb genoten van je gezelschap!

Wat betreft het prikkeldraad, het landgoed is niet mijn eigendom, dus ik kan daar verder niet zoveel aan doen, maar tot nu toe heeft het geen problemen opgeleverd voor mijn paarden die verder geen interesse hebben in de andere kant omdat ze zelf op een enorm stuk staan en de andere kant is maar asfaltweg.
Het draad zorgt dat de omheining net even hoger is dan het schapengaas en dat is wel zo prettig.
De omheining wordt daar in de bocht trouwens met enige regelmaat slachtoffer van dronken bestuurders, dat vind ik zelf erger. Gelukkig gebeurt dat bijna altijd ´snachts, als de paardjes binnen staan.

De valk was ongeveer 1.46m de laatste keer dat ik hem heb gemeten.

Esbjerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 23:56

Wat leuk zeg!
Ik ben ook naar Portugal geweest een paar weken geleden :) prachtig land!
Waar ongeveer zat je?

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 00:28

Ohh wat mooi! Ik hoop dit later ook eens te kunnen doen.