Spaanse rijschool wenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Spaanse rijschool wenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 17:34

Hallo lieve bokkertjes,

De komende paar dagen ben ik in Wenen en dan moet natuurlijk de Spaanse rijschool bezocht worden. Maar nu heb ik twee vraagjes.

Sommige sites geven aan dat er nu geen shows zijn. Maar zijn de ochtend trainingen wel te bezoeken?

Zoja kan er aan de deur kaartjes gekocht worden of moet ik dan echt een tourgids boeken? Het liefste bestudeer ik trainingen in alle stilte namelijk.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 17:46

Morgen Übung kun je gewoon gaan volgen, tickets kun je gewoon daar aan de balie kopen. Training bekijk je van bovenaf, enkel de klassieke muziek speelt er, verder niet echt geluid. Wel prachtig om te zien, ik heb er erg van genoten.

Normaal zit er bij je ticket een rondleiding door de stallen en de zadelkamer. Vond ik erg leuk om mee te maken, maar je hoeft niet mee natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door Aria_zz op 07-08-16 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 17:46

Trainingen kun je gewoon s ochtends toegang aan de kassa voor betalen. Shows is vaak fijn om vooraf te reserveren.

Is er nog geen zomerreces?

Rondleiding is overigens erg leuk!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 17:48

Volgens mij zijn er in de zomer inderdaad geen shows. Ik ben in mei geweest en heb de ochtend training bijgewoond, was erg leuk om te zien! Dus als de ochtend training nog wel toegankelijk is voor bezoekers zou ik er zeker heen gaan :)

OneFellSwoop

Re: Spaanse rijschool wenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 17:53

Geen ochtend trainingen! Tijdens de maanden juli en augustus staan de meeste op de wei. Ik was er in juli en heb op de officiële website van de rijschool een rooster kunnen downloaden waar te zien is welke activiteiten er in welke maand zijn. Nu kan je de merries met veulens zien en een rondleiding krijgen. Wat overigens ook hartstikke leuk is!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 19:38

Volgens mij zijn er nu wel gewoon shows in het weekend als ik kijk op de officiële site, via daar kun je ook tickets bestellen. :)

Als je de tickets afhaalt aan de kassa.. Maakt het uit of je de kaartjes met de creditcard van iemand anders hebt aangeschaft? Ik wil misschien komend weekend gaan maar ik heb zelf geen creditcard.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:04

In de zomer staan de shows op een laag pitje maar indien ik me niet vergis, zijn er aanstaande weekend wèl voorstellingen!