Welk hotel en waar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Happyhealthy

Welk hotel en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 14:12

Hallo,

Mijn vriend en ik willen graag een paar dagen weg.
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar goede hotels maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Dus misschien kunnen jullie ons helpen?

Onze eisen:

- Liefst aan het strand, of mogelijkheid om naar het strand te gaan. (overigens zijn we van plan 2 hotels in verschillende plaatsen te nemen, dus bij 1 hotel strand en andere hotel niet).
- Bij een mooie stad waar veel te doen is
- Geen Amsterdam
- We beschikken over een auto
- Hotel inclusief ontbijt
- Max. €200,- voor 3 nachten
- Mag ook net over de grens in Duitsland of België zijn.
- Niet in Gelderland.
- Goed, schoon hotel.

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën en ervaringen met hotels!

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:15

Ik ben nogal bevooroordeeld, maar van der Valk!

Hebben vaak leuke aanbiedingen, mooie kamers en een fijn restaurant/bar.

Kijk eens via sites als weekendjeweg en hotelkamerveiling. Je kunt daar vaak voor een lage prijs in leuke hotels terecht komen.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:18

NH Atlantic in Kijkduin (Den Haag)? Prijzen liggen wel hoger dan jullie budget, maar is wel het eerste dat me te binnen schiet. Voldoet verder namelijk wel aan jullie eisen.

Ik ga even verder denken...

xSelina

Re: Welk hotel en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:20

Middelburg zou je eventueel kunnen kijken, maar ik denk voor 3 nachten max €200,- euro in het hoogseizoen ga je niet snel vinden. Vooral niet in de buurt van het strand.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:24

Fortitude schreef:

Kijk eens via sites als weekendjeweg en hotelkamerveiling. Je kunt daar vaak voor een lage prijs in leuke hotels terecht komen.

Je weet wel zeker dat het ontbijt daar goed is :)
Ze hebben bij de vdv zomeracties, ik dacht 3 dagen met 2x diner voor 200e, maar weet het niet zeker.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:28

Ik ben ook een Van der Valk-fan hoor. Ik heb een aantal jaren vaak in hotels moeten logeren in Nederland en koos dan eigenlijk altijd daarvoor. Schoon, ruime kamers, goed ontbijt en ook fijne restaurants. Vaak hebben ze van die 3-2 aanbiedingen. Drie nachten blijven, twee betalen.

https://www.valkvoordeel.nl

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 14:59

Bedankt voor de reacties tot nu toe!
Ik ben nu inderdaad aan het kijken naar Van der Valk hotels en er zitten goede aanbiedingen tussen!

Mochten er nog andere ideeën zijn hoor ik ze graag :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:06

Ik heb zelf toevallig vorige week een overnachting geboekt bij carlton oasis in Spijkenisse. Stond bij vakantieveilingen, en ik betaalde 30 euro voor een overnachting met twee personen, wel zonder ontbijt. Als je een paar van die veilingen wint dan heb je drie nachten voor 90 euro met een beetje geluk. Ontbijt kun je bij boeken voor 10 euro per dag per persoon dacht ik. Dan zit je op 150 euro.
Ik ben er al eerder geweest en dat beviel wel :) Mooie kamers, zwembad, sauna en redelijk dicht bij de zee.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:33

mirriezz schreef:
Fortitude schreef:

Je weet wel zeker dat het ontbijt daar goed is :)
Ze hebben bij de vdv zomeracties, ik dacht 3 dagen met 2x diner voor 200e, maar weet het niet zeker.

Wat er op het ontbijt staat wisselt per vestiging. Ik werk op de administratie van 4 vdv hotels, ons ontbijtbuffet is echt heel mooi, lekker en uitgebreid :j ook de andere vestigingen waar ik voor mijn werk kon zijn goed!

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 15:19

Fortitude schreef:
Wat er op het ontbijt staat wisselt per vestiging. Ik werk op de administratie van 4 vdv hotels, ons ontbijtbuffet is echt heel mooi, lekker en uitgebreid :j ook de andere vestigingen waar ik voor mijn werk kon zijn goed!

Tsja, Zeeuwse bolussen zijn ook een beetje gek in een hotel in Groningen ;)

Tuurlijk is het overal anders, maar ik heb nog nooit bij van der Valk gezeten en gedacht: doe mij maar iets anders. Er is altijd veel variatie, dus voor iedereen iets lekkers.