.... voor mij bij de grote ruitersportzaak daar?
Het gaat om een hulpstuk om een Spaans vaquerazadel met een gewone dressuursingel te kunnen rijden:
http://hipisur.com/prods/adaptador-para ... quera/6368
Het ding kost 50 euro en zal, denk ik, een paar ons wegen.
De Hipisur is een grote paardensportzaak die in een vrij kleine winkel gepropt is. Ze zitten in het centrum, pal naast de arena. Ze zijn onder andere leverancier van de Spaanse Rijschool in Jerez en de zaak puilt uit van de Spaanse spullen. Ik kom er elk jaar in het voorjaar om er te neuzen. Je kunt daar echt een leuke middag hebben met snuffelen tussen het Engelse en Spaanse spul!
Het is mogelijk om per internet te bestellen, maar de verzendkosten uit Spanje zijn voor bestelling en betaling niet boven water te krijgen. Ze zullen wel in geen verhouding staan tot de waarde van de aankoop. Bovendien heb ik met de Hipisur de ervaring dat internet niet echt hun ding is...
Natuurlijk zal ik vooraf de aankoop en de verzendkosten in Nederland vergoeden, je krijgt het adres en de openingstijden. Daarnaast zal ik ze vooraf een mail sturen zodat ze er van af weten en de singelstoten klaar liggen, maar mails worden daar niet altijd gelezen....
Ik zit aardig om dit ding verlegen en wil liever niet tot mei wachten om het zelf te gaan kopen. In Nederland kan ik het nergens krijgen.
Wie is bereid om er eens langs te gaan als-ie toch in de buurt is?