Wie naar het Land van Bartje eind juli-aug? Knuffel verloren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avienna

Wie naar het Land van Bartje eind juli-aug? Knuffel verloren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 11:10

Goedemorgen,

afgelopen week hebben wij een fijne vakantie gehad in het Land van Bartje. Helaas kwamen wij er gisteravond na 3 uur rijden achter dat we de lievelingknuffel van onze peuter zijn vergeten mee te nemen |(

We hebben de receptie hier al van op de hoogte gebracht, maar mocht iemand deze week toevallig naar dit park gaan en zin hebben in een speurtocht :D ... De knuffel is hoogstwaarschijnlijk blijven liggen in/rondom de zandbak/speeltuin bij huisje nummer 237, dit zijn die luxe kinderhuisjes.

Het is een wit/zandkleurig knuffeldoekje met een berenhoofdje. Zoals deze, maar dan in het (vies) wit:
https://www.bol.com/nl/p/happy-horse-beer-boogy-knuffeldoekje/1004004010504177/?Referrer=ADVNLPPcef8ca00cdbf92970065bba51d000028154

Alvast heel erg bedankt _/-\o_ (vooral namens een peuter met gebroken hart..)
Wie hem voor ons vindt krijgt een beloning!

Shirley

Re: Wie naar het Land van Bartje eind juli-aug? Knuffel verloren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:15

Kun je geen leuke "gezocht " poster in elkaar knutselen en door mailen met het verzoek deze te printen en op druk bezochte punten op te hangen?

Of zou dat teveel gevraagd zijn? :o

Succes in elk geval!

Avienna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 11:20

Ook een heel goed idee! Ik weet niet of de receptie hier in het hoogseizoen aan kan meewerken, maar als de knuffel niet binnen 48 uur wordt gevonden :D ga ik het aan ze vragen.
Bedankt voor het meedenken.

Petpa

Re: Wie naar het Land van Bartje eind juli-aug? Knuffel verloren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 11:23

Ik ben in juni op het land van Bartje geweest en ik vond het externe schoonmaakbedrijf ontzettend hulpvaardig!

Op basis van mijn geheugen was de naam van dit bedrijf Fonville.

De dames van de schoonmaak komen als eerste na jullie in het huisje. Wellicht kan je contact opnemen met Fonville?