Paardrijden bij Northride Ibiza

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onbarefeet

Paardrijden bij Northride Ibiza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 00:16

Ik heb vandaag paardgereden bij Northride Ibiza. Zo over het algemeen weet ik niet echt meer iets te zeggen dus hier zijn de foto's/videos + beschrijving :D :

Afbeelding
Ik reed op Lady, een Spaanse merrie van (dacht ik) zo'n 21 jaar. Zou je niet denken als je er op reed, er zaten flink wat pepers in haar achterkant :D
Over de hackamore: ikzelf heb hier amper ervaring mee en weet dus niet of hij goed zit, ik heb hem dan ook niet zelf omgedaan. Naar mijn idee hangt de neusriem vrij laag, maar ik heb eigenlijk geen idee hahaha

Afbeelding
Vooraf even gezellig kennis maken

Afbeelding
Ennn op pad! Dit was nog wel een klein drama want de hengst van stal stond naast het pad en die had er volgensmij wel zin in :Y) Dit was hem:

Afbeelding
Prachtbeest :D
En ja, vast aan een touwhalster, zou ik ook niet snel doen eerlijk gezegd.

Afbeelding
Oef.. het opstijgen was allemaal wat lastig, mijn instructies waren iets in de trant van: "She will run away so just wait untill she stands still for a second and then try to climb up as fast as you can while you keep her moving!". Uiteindelijk heb ik er twee rondjes dravend naast gehangen, maar oke, ik zat :+

En het rijden zelf:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De begeleiding was geweldig, de route was in de ochtend al bloedheet maar ontzéttend mooi en de paardjes waren super. Northride Ibiza is zeker een aanrader :j
En het allerleukste: de eigenaresse vond me goed genoeg, dus als ik het voor elkaar krijg qua vliegtickets/vervoer kan ik volgend jaar in de zomer 2 weken een werkvakantie doen daar *\%/* Dus: paarden verzorgen/toeristen begeleiden!

Ga ik volgend jaar nog een Bokker op de ranch zien? :D

IsabelHx

Re: Paardrijden bij Northride Ibiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 00:24

Wow gaaf dat je daar volgend jaar twee weken heen mag!!

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 09:53

IsabelHx schreef:
Wow gaaf dat je daar volgend jaar twee weken heen mag!!

Ben ik ook heel blij mee :D