Ik wou al jaren gaan, maar ik kon het geld eigenlijk nooit missen. Ook dit jaar niet maar we hebben kaartjes gewonnen. Wie gaan er of zijn er eerder geweest en hebben jullie tips? Ik las wel dat je geen water mee mag nemen en het water vorig jaar op was in de avond. Dat vind ik wel raar vooral als het heel warm is.
Ik ben al een paar keer geweest en ik ben er ook dit jaar weer bij Het is een jaar heel warm geweest toen mocht je wel water meenemen. Ik vind het verder een heel fijn festival, lekker in het zand zitten en als je zin hebt om te dansen naar voren
Ai alles wat ik graag wil zien zit achter elkaar wanneer moet ik dan avond eten. Als ik wat later binnen kom mis ik in ieder geval niks.
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-16 07:21
Inmiddels is het morgen al zo ver! Hoe gaan jullie er naartoe en hoe laat? Ik heb er zin in! Twijfel wat ik aan doe een wat ik meeneem, een handdoek en wat warms is wel fijn maar niet als je er de hele dag mee rond loopt ik denk namelijk niet dat er genoeg kluisjes zijn voor iedereen?
Ik ga samen met mijn vriend ook. Ik ben erg Benieuwd vorig jaar wilde we eigenlijk al gaan maar is er niet meer van gekomen
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-16 09:58
Ik wil al een paar jaar gaan dus het is eindelijk bijna zo ver. Ik kom uit Almere vriendin uit Amsterdam komt eerst naar mij dus ik hoop dat de snelweg goed begaanbaar blijft. We willen 12 uur bij mij vandaan rijden en dan hoop ik dat de kiss n ride goed te doen is of lopen het laatste stuk.
Wij gaan met de auto en zijn er rond 13 uur.. doe een bikini aan en dan gewoon een korte broek en hemd Het scheelt dat ik het niet zo snel koud heb, dus heb ook niks voor 's avonds mee. En ik neem 1 handdoek voor ons tweeën mee, kunnen we er in ieder geval op zitten. Dus als er geen lockers meer zijn, heb ik ook niet al te veel spullen. Ik ben benieuwd morgen
Fijn dat je toch water mee mag in verband met de warmte
Josien_
Geplaatst: 26-08-16 15:58
Ik ben er inmiddels 3 keer geweest. Helaas kan ik dit weekend niet anders was ik ongetwijfeld gegaan. Wij nemen altijd voorstevakkaarten, zijn niet heel duur en is geweldig. Als we willen chillen zoeken we wel een rustig plekje op het terrein op. Vind het altijd heerlijk en een fijne sfeer.
Ik ben er 3 jaar geweest.. dit jaar ga ik niet.. Ik hadden altijd alleen m'n tas bij met portemonnee enz.. geen handdoek, wij zaten gewoon op de grond.. zeker wat meer achteraan was het prima schoon..
Er kan idd echt gewoon gezwommen worden.. dat hebben wij nooit gedaan.. wel gewoon tot onze knieën in 't water gestaan..
Ik vond het altijd een heerlijk evenement! Helaas vind m'n vriend de muziek niet zo en heb geen contact meer met de vriendin waar ik eerder mee ging
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-16 16:22
Is wel lekker met een handdoek op het strand. Ik heb het trouwens al snel koud. Tussen de mensen menigte merk je dat niet zo maar als je er tussen uit loopt wel. Toch ga ik het in de korte broek proberen. Bikini eronder en gaan. Er is trouwens blauwalg dus pootje baden kan maar zwemmen niet. Ik dacht ik rij er vast even langs maar het lijkt wel of ze de de weg even aan het asfalteren zijn ofzo, haha. Dichtbij kwam ik dus niet. De om rij route die ik had bedacht is nou net de route richting de parkeerplaats waarschijnlijk zodat niet de hele ring vast loopt.
Hebben jullie ervaring met gaan met het ov? Ik moet tot 23.15 aanwezig zijn en de laatste trein naar huis gaat 23.55, is het ver lopen naar het station?
Denk dat we voor eten en drinken max 5 minuten in de rij hebben gestaan en voor muntjes ook. Toiletten iets langer,maar ach niet alles kan perfect zijn. We hebben echt genoten