Voor onszelf is een sta caravan oid ook wel prima, liever niet zelf een tent of caravan mee nemen.
Mocht je iets weten dan hoor ik het graag! Particulier is ook welkom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Moet het perse Burgh Haamstede wezen? Of in de buurt ook mogelijk?
Bij het paardenhotel hebben ze écht heel weinig weidegrond. Je hebt natuurlijk in Renesse ook nog keuze en in Ellemeet heb je De Schelphoeve annex Hoogeboom paarden. Daar is dag en nacht buiten een mogelijkheid. Het is ongeveer 15 minuten rijden vanaf Burgh en het strand is nog te doen vanaf die locatie. Ze hadden daar vroeger ook een caravan en een huisje dat je kon huren, of dat nog steeds zo is geen idee. Maar in Ellemeet is er genoeg vakantiehuisjes te huur en zit je op fietsafstand van je paard.
Anders kun je eens contact opnemen met Bokker Mammaslamma, zij woont in Burgh-Haamstede.
ierr schreef:Wij zijn daar ook geweest denk 2 jaar geleden, de ruiterpaden in het bos zijn erg zwaar (weet niet hoe dat nu is) en het is echt wel een stuk rijden voordat je op het strand bent. Ik zelf zou er zelf niet meer heen willen.
Sammie schreef:@ Amable, ik zag via google dat je vorig jaar ook mee hebt gedaan. Kun je niet op hetzelfde plek terecht?