Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frankaas schreef:Je hebt al aangegeven naar een rustig gebied te willen gaan, dus dat zit wel goed. Terroristen hebben daar toch niks te zoeken. En er kan inderdaad overal wat gebeuren, zelfs hier in Nederland. Je kan je wel laten lijden door angst, maar dan kom je op een gegeven moment je huis ook niet meer uit. Ik zou gewoon gaan en voor je eigen best wil erg grote, bekende steden vermijden. Waarschijnlijk houdt dit terrorisme probleem nog wel even aan en om dan een paar jaar niet op vakantie te gaan, is nou ook niet de bedoeling.
XxFyrstaxX schreef:Frankaas schreef:Je hebt al aangegeven naar een rustig gebied te willen gaan, dus dat zit wel goed. Terroristen hebben daar toch niks te zoeken. En er kan inderdaad overal wat gebeuren, zelfs hier in Nederland. Je kan je wel laten lijden door angst, maar dan kom je op een gegeven moment je huis ook niet meer uit. Ik zou gewoon gaan en voor je eigen best wil erg grote, bekende steden vermijden. Waarschijnlijk houdt dit terrorisme probleem nog wel even aan en om dan een paar jaar niet op vakantie te gaan, is nou ook niet de bedoeling.
Bekende steden vermijden? En wat als je daar woont? Je moet je nooit maar dan ook nooit laten lijden door angst. Gewoon gaan, klaar. Ze willen mensen bang maken. Geef ze niet hun zin.
maximuss schreef:Turkije zou ik nu niet doen... Voor de rest vooral niet bang zijn.
karuna schreef:Dat weet je dus niet. Land is onstabiel en ontregeld. De kans is behoorlijk aanwezig dat het nog wel even blijft rommelen daar.