Gratis parkeren in de buurt van Paleis Soestdijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gratis parkeren in de buurt van Paleis Soestdijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 15:24

Wij gaan straks naar Blof, maar parkeren kost €10.- Dat vind ik echt belachelijk veel geld, dus weet iemand een parkeergelegenheid in de buurt? Mag een stuk lopen zijn. Of kunnen we er met het ov komen, bijv de bus zodat we wat verderop kunnen parkeren en dan het laatste stukje bus?

Brand los :D

wyoming

Re: Gratis parkeren in de buurt van Paleis Soestdijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 15:32

Ik zou proberen of je hem bij de noorderweg/colenso kan zetten (in die wijk) ik weet niet hoe ver het afgezet is in de wijk maar dat is redelijk dicht bij het paleis. (Iig niet veel verder lopen dan de officiële parkeerplaatsen)

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 15:33

wyoming schreef:
Ik zou proberen of je hem bij de noorderweg/colenso kan zetten (in die wijk) ik weet niet hoe ver het afgezet is in de wijk maar dat is redelijk dicht bij het paleis. (Iig niet veel verder lopen dan de officiële parkeerplaatsen)

Daar staan al sinds donderdag borden en 's avonds politie te controleren omdat daar niet geparkeerd mag worden.

Weet niet hoe het is bij het station in Baarn? Daar is misschien te parkeren maar ze hebben erg veel afgezet overal en controleren ook...
Overigens was bij ons op stal in het weiland parkeren voor €15,- eigenlijk bizar..

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 15:57

Misschien de Koninginnelaan proberen en dan vlakbij de rotonde/de ijssalon? Dat is wel een stukje lopen, maar wel te doen en in denk dat daar geen controles zijn.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:10

Parkeer voor dat tientje op P1 (Bij het bomencentrum, Zandheuvelweg 7, Baarn) en neem de pendelbus. Heb ik afgelopen vrijdag ook gedaan en dat was echt prima geregeld! Amper hoeven wachten en voor de deur afgezet. Gratis parkeren in de buurt kun je echt vergeten.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:58

Kaarten kosten om en nabij de 50/60 euro, je eten en drinken daar is ook echt niet gratis en dan ga je moeilijk doen over 15 euro? Dus 7,50 pp? Dat snap ik dus niet. Je auto staat veilig, je wordt met een pendelbus voor de deur afgezet en later op de avond terug naar je auto gebracht.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 17:12

Liselot schreef:
Kaarten kosten om en nabij de 50/60 euro, je eten en drinken daar is ook echt niet gratis en dan ga je moeilijk doen over 15 euro? Dus 7,50 pp? Dat snap ik dus niet. Je auto staat veilig, je wordt met een pendelbus voor de deur afgezet en later op de avond terug naar je auto gebracht.

Mijn idee. Wat is nu 10 euro op zo'n avond

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 17:22

Tis 15, een 10tje zijn de parkeerkaarten als je ze in de vvk hebt gekocht

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 18:12

Ik had hier een parkeerplaats aan moeten bieden en dan voor een tientje m'n fiets verhuren :D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:04

Volgend jaar is er misschien wel weer royal park live :P

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:06

Misschien vraagt ts dit juist om te kunnen bezuinigen en dat geld aan extra drankjes /eten uit te geven.
Je kunt niet in een ander zijn portommonee kijken, ik bespaar ook altijd graag op parkeerkosten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:32

Dat dus Mazzel. Maar we zijn toch maar op de P gaan staan. Jammer alleen dat ik geen parkeerkaart meer online kon kopen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 12:39

LZP >> BEU