De titel zegt het al! Ik ben op zoek naar een betaalbare vakantie eind september, begin oktober maar wel zon zeker! Ga meestal naar Turkije maar ook wel regen daar in die tijd. We willen een ruime week, all-in en budget 600 euro per persoon. Het liefst aan het strand en vlakbij een centrumpje. Het liefst geen massa toerisme. Weet iemand wat?
Canarische eilanden heb ik al naar gekeken. Wil liefst niet naar cran canaria maar op de andere eilanden is niet echt een betaalbaar hotel vlakbij strand. Egypte wil ik nu niet heen met de onrust daar.
Merk je niks van, alleen als je de grotere steden als Caïro of Luxor in gaat misschien. Zou me er ook niet te druk over maken. In België, Frankrijk of Duitsland gebeuren ook dingen..
Wat voor vakantie wil je? Malta is leuk, maar houd er rekening mee dat je hier geen mooie lange zandstranden hebt. In het Noorden zitten er wel een paar bv Mellieha Bay, Amir Bay en Golden Bay.
Wel de ideale plek om cultuur te snuiven. Pb maar als je vragen hebt. Ik woon er tijdelijk
Wel graag een strand. Verder een leuk, klein centrum vlakbij. En autootje huren lijkt me erg leuk! Een hotel waar wel wat te doen is in de avond. Verder mag simpel als eten maar goed is. All-in het liefst. Je bespaart daar vaak toch hoop geld mee zelfs als je niet luncht in je hotel of soms uit eten gaat.
Als je naar Malta wil, kijk dan eens naar hotel DB Seabank!
Hotel ligt op ongeveer 15min wandelen van een klein centrum, tussen het hotel en het strand zit alleen een redelijk drukke weg, hotel is All Incl en heeft prima kamers!
Denk dat deze wel aan je wensen voldoet!
Een auto op Malta kan ik niet aanraden, het verkeer is ontzettend druk en ze rijden hier links. Het openbaar vervoer op Malta is daar in tegen goed te doen!
Albion
Geplaatst: 03-07-16 23:23
Ik volg dit topic even, wij gaan waarschijnlijk in dezelfde periode op vakantie Wij hadden ook al zitten kijken naar Mallorca of een ander eiland in de Balearen.
Ik ben er in 2014 in de herfstvakantie (dus eind oktober) geweest.. we hebben toen heerlijk weer gehad en zelfs nog in n meer gezwommen.. maar wellicht hadden wij gewoon geluk
Ik woon zelf in de regio Murcia in Spanje. De Costa Calida ligt net onder de Costa Blanca, wij hebben vaak net wat beter weer en de stranden zijn niet zo druk. Zoek eens op de Mar Menor, een van de warmste zeeën in Europa.
En het eiland Zakynthos? Is een Grieks eiland waar het massatoerisme nog niet is. In de maand september komen daar veel schildpadeieren uit. Kans is groot dat je er schildpadden ziet zwemmen.