Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Witwi schreef:Ik ben er geweest in 2012. Prachtig hotel, zeker de moeite. Groot, maar vol natuur.
Activiteiten genoeg te doen die je via hotel of in het dorp kunt boeken. Ook met dolfijnen zwemmen is mogelijk.
Ook wij hadden de adults only privileges... Rustig dineren
Zeker genieten van de cenotes in het hotel waar je in mag zwemmen en van de prachtige shows die door de mayabevolking gegeven wordt! Echt een topvakantie
Prairy schreef:Ik ben in 2011 geloof ik in Sandos Caracol geweest, fijn resort! Leuk zijn ook al de beestjes die er rondlopen. Ik heb de meeste tijd doorgebracht bij het Adult pool, en ben een keer (in mijn eentje want was alleen op vakantie) naar Playa del Carmen gelopen via het strand. Verkeerde afslag genomen waardoor ik in de suburbs terecht kwam, maar uiteindelijk niks gebeurd en gewoon weer in het toeristische gedeelte terechtgekomen.
Een taxi was toen, meen ik, 10 dollar, plus evt wat fooi. Er staan eigenlijk altijd wel taxi's voor het resort om je mee te nemen.
Mocht je willen paardrijden, dan kan ik Rancho Baaxal van harte aanbevelen! Lisa en haar crew hebben een aantal paarden gered en doen daar nu tours mee (ik heb het gemist maar ze doen ook full moon tours, dat leek me heel gaaf). De paarden zijn ontzettend goed verzorgd en ze bekommeren zich ook om andere zwervers.
Ik heb ook nog een tour gedaan naar Cobá, was ook leuk. Daarmee ook in een Cenote gezwommen.
Ik heb alle tours vooraf via internet geboekt, rechtstreeks bij de organisator, gewoon via Tripadvisor. Dit is me echt heel erg goed bevallen, het contact met alle organisaties was meer dan prima. Betalen heb ik volgens mij contant of vooraf via creditcard gedaan, maar dat weet ik niet meer zeker.
Ik gok dat je, als je rechtstreeks boekt, ook goedkoper uit bent dan via een tussenpersoon, en je kunt dan ook goed uitzoeken waar je heen wil en wat de ervaringen daarmee zijn.
Dolfijnen zwemmen heb ik niet gedaan, die lagen even uit de kust in een super klein badje, dus dat vond ik gewoon weg zielig.
Ik wil zeker nog een keer terug, het is mij erg goed bevallen
Prairy schreef:Aquapark klinkt als veel koters, daar ben ik dan ver bij uit de buurt geblevenKan het me niet herinneren, maar zaten wel een aantal zwembaden bij. En misschien hebben ze dat nieuw gebouwd
Donkim schreef:Ja zelfde hotel! Zal zeker mijn ervaring even delen. al enig idee wat voor excursies je wil gaan doen?
Wij hebben sowieso op ons lijstje staan om met een walvishaai te gaan zwemmen.
sabrinagirl schreef:Donkim schreef:Ja zelfde hotel! Zal zeker mijn ervaring even delen. al enig idee wat voor excursies je wil gaan doen?
Wij hebben sowieso op ons lijstje staan om met een walvishaai te gaan zwemmen.
Leeeuk ben erg benieuwd wil alles weten haha
nee geen idee nog eigelijk weet ook niet wat er te doen is we kijken daar even
haha lijkt me eng met een haai zeg of bijtem die walvishaaien niet..