De titel zegt het al, mijn vriend en ik willen deze zomer graag weer met de tent weg. We weten alleen echt niet meer waarheen. Wij zijn trouwens beiden 23 jaar. Hopelijk hebben jullie tips!
Wij zijn twee jaar terug naar Argeles sur Mer geweest en dit is ontzettend goed bevallen! We zoeken nu een ander leuk plaatsje met (veel) leuke terrasjes/barretjes/winkeltjes. De camping moet op loopafstand zijn van de gezelligheid en het strand. We zullen met de auto gaan, dus op een afstand van max 1500 km.
Hebben jullie goede ervaringen met een bepaalde plek?
Bedankt voor jullie reacties! Fecamp vinden wij iets te noordelijk, te veel kans dat we slecht weer krijgen. Porec hebben wij inderdaad ook bekeken, via google kom ik echter niet veel campings tegen in de buurt van het stadje of een ander plaatsje dichtbij (op loopafstand). Heb jij misschien een specifieke camping die bevallen is Tibamar?
Wij zijn naar meerdere plaatsen geweest maar niet alles had een stadje op loopafstand (maar hoeveel maakt het je echt uit? Je hebt de auto bij toch?) Ik dacht bij je eisen aan Bardolino, zijn we vorig jaar geweest. Bregenz is ook leuk, zijn we ook geweest alleen is het net anders als wat je zoekt denk ik.