Couchsurfen is heerlijk. Alleen, samen, het is altijd fijn en een bijzondere toevoeging aan je reis als je een beetje geluk hebt.
Net als altijd als je met mensen bent die je niet kent, gewoon goed opletten - ik ga bijvoorbeeld niet naar mannen die alleen vrouwen willen hosten -, goed de profielen doorlezen, leuk berichtje sturen en op je gevoel afgaan. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om alleen vrouwen aan te schrijven, of stellen 
Ik doe het al enkele jaren en het is op één ervaring na, die ook niet bijzonder vervelend was, altijd ontzettend goed bevallen. Ik heb er hele fijne vrienden aan over gehouden op sommige plekken, die ik vaak nog steeds spreek of mij ook weer komen opzoeken. Als mensen tijd hebben laten ze je vaak dingen zien (ik vind het heerlijk om mijn surfers mee op pad te nemen), maar zelfs als ze weinig tijd hebben zijn de meesten nog ontzettend gastvrij.
Mocht je nog vragen hebben, kun je me uiteraard ook pb'en. Sommige dingen op de site werden me pas na lange tijd duidelijk, dus als je daar iets niet snapt is dat niet onlogisch.
Veel plezier!