paardenmeisjes in het buitenland gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlSafy

paardenmeisjes in het buitenland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 16:08

Ik zoek nog meer grenzeloze paardenmeisjes voor mijn nieuwe blog.
Het gaat hier om paardengekken die of in het buitenland paarden houden/rijden of mensen die veel reizen en daarbij in het buitenland altijd de paarden op zoeken.

Ter info: dit gaat niet om een betaalde functie. Het is puur voor het leuk en ook om informatie en inzicht te bieden in de paardenwereld buiten het perfecte paardenland Nederland. Uiteraard heb ik al veel loze beloftes gehad van mensen die mee wilden doen dus alleen reageren als je ook echt mee gaat doen.
We bloggen vooralsnog in het Nederlands. Paardenfotografes die naar het buitenland reizen voor shoots zijn uiteraard ook welkom.

Stuur me een pb als je zin hebt om mee te doen.

NZ92

Re: paardenmeisjes in het buitenland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:05

Ik organiseer samen met een bedrijf in de Ardennen deze zomer voor het 3e jaar ruiterkampen voor jongeren in de Ardennen!!
We maken halve dagtochten en hele dagtochten met jongeren van 13 t/m 21 jaar. Ook gaat er dit jaar een proffesionele fotograaf en filmer mee die de weken vast gaat leggen :)

AlSafy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 11:46

NZ92 schreef:
Ik organiseer samen met een bedrijf in de Ardennen deze zomer voor het 3e jaar ruiterkampen voor jongeren in de Ardennen!!
We maken halve dagtochten en hele dagtochten met jongeren van 13 t/m 21 jaar. Ook gaat er dit jaar een proffesionele fotograaf en filmer mee die de weken vast gaat leggen :)

Heb jij of misschien iemand anders zin om daarover een column of blog te schrijven?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:48

Ik reis al meer dan 3 jaar non stop de wereld over. Daarbij werk ik af en toe met paarden. Ik vertrek aankomende zondag naar ijsland om daar een tijdje met paarden te werken.

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:36

AlSafy schreef:
NZ92 schreef:

Heb jij of misschien iemand anders zin om daarover een column of blog te schrijven?

Jahoor! Waar wordt deze blog precies gepublicieerd en voor welke doelgroep?

AlSafy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 11:42

kijk even op grenzeloospaardenmeisje.nl daar kan je ook de omschrijving vinden meteen op de homepage

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:21

Ik ben ongeveer 3 jaar geleden met mijn paard naar Denemarken verhuisd. Ik ben werkzaam op een grote dressuur stoeterij. Misschien heb ik wel interresse.

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 19:26

Ik woon sinds 3 maanden op Isle of Man en heb zojuist een ex-racepaard gekocht en ga hem en mijzelf omscholen naar het horsemanship. Misschien interessant materiaal voor een blog? Ik heb nog nooit voor buitenstaanders geschreven, weet niet of ik goed genoeg ben :D?

AlSafy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 21:37

Sushilla88 schreef:
Ik ben ongeveer 3 jaar geleden met mijn paard naar Denemarken verhuisd. Ik ben werkzaam op een grote dressuur stoeterij. Misschien heb ik wel interresse.

woepsie90 schreef:
Ik woon sinds 3 maanden op Isle of Man en heb zojuist een ex-racepaard gekocht en ga hem en mijzelf omscholen naar het horsemanship. Misschien interessant materiaal voor een blog? Ik heb nog nooit voor buitenstaanders geschreven, weet niet of ik goed genoeg ben :D?

sturen jullie me even een pbtje als jullie mee willen doen? dan leg ik uit hoe je makkelijk zelf blogs op de pagina kan plaatsen :)

ennuh, tuurlijk, waarom zou je niet goed genoeg zijn?

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 08:29

Ik heb het zo druk :( maar ik moet het eigenlijk wel gaan doen. Hoevaak wil je een blog hebben Hylke? :)

AlSafy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-16 23:15

Navanja schreef:
Ik heb het zo druk :( maar ik moet het eigenlijk wel gaan doen. Hoevaak wil je een blog hebben Hylke? :)

eens per week? eens per 10 dagen? eens per 2 weken?

hoe meer meiden meedoen hoe minder vaak er gepost hoeft want dan komen er regelmatig posts bij :D

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 21:01

Ja is goed ik doe mee, :))

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 00:16

Ik heb even gekeken op je pagina.
Eerlijk gezegd past het paardenleven in Portugal me veel meer dan in Nederland, en ik zou echt nooit meer terug willen. Ik woon hier ook al zo lang (sinds 1999) dat ik nauwelijks nog kan vergelijken. Ik ben dit zo gewend en bijna vergeten hoe het was. Ik kan me nog wel koude tenen en bagger herinneren. Dát heb ik hier in elk geval nooit.
Ik denk er nog even over na, ik houd niet zo van verplichtingen, heb meer dan 25 jaar gewerkt met deadlines... (Penny).

AlSafy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 14:19

Lusitana schreef:
Ik heb even gekeken op je pagina.
Eerlijk gezegd past het paardenleven in Portugal me veel meer dan in Nederland, en ik zou echt nooit meer terug willen. Ik woon hier ook al zo lang (sinds 1999) dat ik nauwelijks nog kan vergelijken. Ik ben dit zo gewend en bijna vergeten hoe het was. Ik kan me nog wel koude tenen en bagger herinneren. Dát heb ik hier in elk geval nooit.
Ik denk er nog even over na, ik houd niet zo van verplichtingen, heb meer dan 25 jaar gewerkt met deadlines... (Penny).

Ja dat mis ik nu ook helemaal niet. maar soms is de warmte wel zwaar hoor. zeker omdat de paarden daar ook bijbehorende kwaaltjes van krijgen. in nederland heb je mok, hier heb je pigment problemen en die eeuwige muggen/vliegen, en ze kunnen geen vliegendekens aan , veeels te warm. maar altijd lekker in de zon rijden en de eeuwige zandbak, heerlijk!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 08:33

Kijk even bij Paard in Nood Spanje, zij werken met vrijwilligers (meestal jongere meiden die daar een bepaalde periode zijn), en de dames Laura en Luna die het initiatief genomen hebben (moeder en dochter) kunnen ontzettend leuk schrijven!

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 08:48

Ik woon/werk niet in het buitenland, maar sinds een paar weken staat mijn veulen wel in Tsjechië, de bedoeling is dat ik er zo'n 6x per jaar heen ga. Hierbij help ik dan in de VeulenOpfok/Fokkerij met alle klusjes die gedaan moeten worden.

Weet niet of dit iets is?

Heb ook totaal geen ervaring met bloggen, maar zou mij wel leuk lijken.