Komend zomer gaan mijn vriend en ik 12 dagen naar (Noord)Portugal hiken en wildkamperen.
Hij heeft op het CIOS buitensport gedaan en is al bekend met deze vorm van "overleven" (zoals ik het soms zie haha).
We zijn beide erg sportief en zijn al begonnen met oefenen. De spullen zijn al ingeslagen (mede mogelijk gemaakt door budget proof Decathlon

Het plan is om de eerste dag(en?) nog even rustig in Porto te blijven, waar we aankomen met het vliegtuig. Daarna gaan we dus samen (hij met zijn 70L. ik met mijn 30L.) opweg. Gewoon lopen en zien waar we uitkomen/ 's avonds de tent opzetten. Natuurlijk een onwijs gaaf idee, maar waar moeten we allemaal op letten?
Veel hebben we al uitgewerkt, maar wat zijn jullie tips

Tijdens het oefenen (in de weekenden alvast de rugzak volladen, gaan lopen en wildkamperen) is mij opgevallen dat ik het erg interessant vind om de route bij te houden. In NL kan ik daarvoor nog apjes op mijn mobiel aanzetten, maar dat kost natuurlijk erg vee internet en batterij. Voor meerdere dagen en in het buitenland niet te doen dus..

Hopelijk zijn hier veel mensen met ervaring die ons kunnen helpen