Van tevoren had ik al bekeken dat Transavia en Ryanair hem niet mee zouden nemen, maar Vueling, Iberia, AirEuropa wel. Nu is het zover, sta ik op het punt te boeken en bam: Vueling bedoelde met 'dieren' toch eigenlijk alleen maar honden en katten en Iberia kan wel, maar alleen met een Iberia cargo vliegtuig, dus een ander vliegtuig dan waar ik straks in zit.
AirEuropa neemt hem wel degelijk mee, in het ruim, maar dan heb je te maken met een overstap van een uur of 11. Dat zou betekenen dat hij meer dan 15 uur in een reismandje moet zitten zonder poepbak. Dat gaan we natuurlijk niet doen.
Nu weet ik dat er op Bokt heel veel kennis is en heel veel mensen met fantastische speurskills. Heeft iemand van jullie enig idee welke andere vluchtmaatschappijen richting Spanje / de Canarische Eilanden vliegen? Het maakt niet uit welk eiland ik terecht kom, want zodra we daar zijn, kunnen we met Binter van eiland naar eiland vliegen. Daar mag Tyrion wel gewoon mee.
Of is er een andere oplossing? Ik kwam Zoo Logistics al tegen op het frettenforum maar dat schijnt al €525 te zijn voor een enkeltje naar UK. Dan wil het bedrag niet weten naar Lanzarote... Ik heb wel een prijsopgave gedaan bij Zoo Logistics en bij Animals To Fly.
Ik zit echt met mijn handen in het haar, heb zelfs al naar boten vanaf Cádiz gekeken, treinen, en overweeg bijna om maar gewoon de lange oversteek met de auto te maken, maar dan ben ik ook 61 uur

Wie heeft er nog een tip voor mij?