Goedkoop hotel Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Goedkoop hotel Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-16 14:23

Hallo

Mijn vriend en ik gaan in september een weekje naar rome. Omdat we vroeg vliegen zijn we opzoek naar een hotel vlakbij schiphol.

We zullen er alleen maar paar uur slapen dus t moet niet te duur zijn.

Groetjes nienke

Foaly

Re: Goedkoop hotel Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:29

Dat ga je niet vinden ben ik bang := Is het geen optie om op schiphol zelf een nachtje door te halen? De terminal is de hele nacht open, ik zou zelf gewoon een rustig bankje oid zoeken en daar gaan crashen :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:31

Hans Brinkerhotel :').

Nee zonder dollen, denk dat dat lastig wordt ja..

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:34

Winsel, ik heb weet wel wat voor je, heb je de exate datum :) ?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:38

Foaly schreef:
Dat ga je niet vinden ben ik bang := Is het geen optie om op schiphol zelf een nachtje door te halen? De terminal is de hele nacht open, ik zou zelf gewoon een rustig bankje oid zoeken en daar gaan crashen :j

Ik geloof niet dat er een bankje is op schiphol waar je überhaupt op kan liggen.

http://www.goedkoopslapenbijschiphol.nl ... iphol.html
Dit al gezien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:42

Ik zou niet in Amsterdam zelf gaan slapen, dan moet je alsnog met de trein naar Schiphol en het is hartstikke duur. Je kan kijken of een kamer op de luchthaven zelf betaalbaar is, maar ik zou eigenlijk gewoon op de terminal gaan zitten.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:44

Citaat:
IBIS Hotel

Het 2-sterrenhotel ibis budget Amsterdam Airport ligt op slechts 7 minuten rijden van de luchthaven Schiphol. Het biedt gratis WiFi, een gratis pendeldienst van/naar de luchthaven, en een 24-uursreceptie.

Elke kamer is ingericht in de kleur limoengroen. Ze beschikken over een bureau en een flatscreen-tv met een gratis filmkanaal. De badkamer is uitgerust met een douche

Gemiddelde prijs in september is €65,- per kamer

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:44

Emmaa_ schreef:
Ik zou niet in Amsterdam zelf gaan slapen, dan moet je alsnog met de trein naar Schiphol en het is hartstikke duur. Je kan kijken of een kamer op de luchthaven zelf betaalbaar is, maar ik zou eigenlijk gewoon op de terminal gaan zitten.

Serieus.... voor 60 euro ga je toch niet een hele nacht op een bankje
hangen... terwijl je lekker in een bed kan liggen en ook nog gratis pendel hebt.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:45

Naar mijn weten is er geen goedkoop hotel in Amsterdam in die buurt te vinden, het goedkoopst is een stay ok denk ik al weet ik niet of die ook in de buurt van schiphol te vinden zijn.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:50

BloemBloem schreef:
Emmaa_ schreef:

Serieus.... voor 60 euro ga je toch niet een hele nacht op een bankje
hangen... terwijl je lekker in een bed kan liggen en ook nog gratis pendel hebt.

Ik zou daar persoonlijk geen 60 euro aan uitgeven nee, dan slaap ik veel liever op een bankje. Maar als ik ga citytrippen is dat ook mega budget, dus ik denk dat dat een verschil in levensstijl is wellicht :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:52

Wellicht een verschil in levensstijl ja, no way dat ik dat zou doen, ja
voor 2 uur misschien, maar geen hele nacht... :n

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:52

Ik kan iedereen afraden om op een bankje te proberen de slapen op Schiphol. Eens gedaan, maar nooit weer. Ten eerste zijn er geen fatsoenlijke bankjes om op de liggen voor de douane (we konden nog niet inchecken). Ten tweede is het echt stervenskoud en zijn alleen de burger king en de starbucks open..

Aanraders voor een goedkoop hotel voor Amsterdam heb ik overigens niet haha. Handigst lijkt inderdaad wel om een budget hotel in of rond Schiphol te zoeken.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-16 15:13

Bedankt voor alle reacties. Ik zal vanavond alles even beter door lezen

Maar bloembloem jouw tip ga ik zeker bekijken ! Dankjewel

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 15:14

WinSel schreef:
Bedankt voor alle reacties. Ik zal vanavond alles even beter door lezen

Maar bloembloem jouw tip ga ik zeker bekijken ! Dankjewel

Winsel, er zijn er nog meer hoor, kan je zo opzoeken via booking.com en Schiphol intoetsen :)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 15:17

Ook misschien nog een optie: van der Valk hotel Schiphol.
Ze hebben een nieuw stuk hotel gebouwd (het I am stuk) wat goedkoper is. Ze hebben een pendelbus naar het vliegveld en mocht je dat willen ook een park & fly arrangement et cetera. En het ontbijt is er echt heel goed :j

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 15:24

Nou, ik vind het wel verschil in levensstijl hoor. Ik zou voor een paar uur echt wel het Ibis Budget bij het vliegveld voor 60 euro reserveren, inclusief gratis pendelbus van/naar Schiphol. Snap heel goed dat anderen het niet doen, want het is flink geld, maar ik zou er niet eens over twijfelen.

Maargoed, TS: wat is in jouw beleving dus 'goedkoop'?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-16 15:25

Super ! Bedankt voor alle tips. Ik ga vanavond alles even bij langs :)

We willen idd wel een hotel en niet op een bankje ergens.

Ik dacht zelf aan max 70 Euro? Op zich hoeft ontbijt er niet perse bij in te zitten want we vliegen om 7.20.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 15:28

Kijk hier eens naar bijvoorbeeld, valt in je prijsklasse en is incl. gratis shuttlebus naar Schiphol: http://www.ibis.com/nl/hotel-5097-ibis- ... ndex.shtml

Citizen M zit naast de ingang van Schiphol en heeft wel eens aanbiedingen van rond 80 euro. Zelf heb ik er nog nooit goedkoper dan 100 euro een kamer kunnen boeken, dus die lijkt me wat prijzig.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 10:18

Beetje drukke week gehad. Ga vanavond alle tips echt even bij langs :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:13

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:20

Ik heb toen in het Ibis Budget gelegen en echt aanrader hoor. Fatsoenlijk hotel, gratis shuttle en lekker uitgerust aan de reis beginnen

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 08:05

BloemBloem schreef:
Citaat:
IBIS Hotel

Het 2-sterrenhotel ibis budget Amsterdam Airport ligt op slechts 7 minuten rijden van de luchthaven Schiphol. Het biedt gratis WiFi, een gratis pendeldienst van/naar de luchthaven, en een 24-uursreceptie.

Elke kamer is ingericht in de kleur limoengroen. Ze beschikken over een bureau en een flatscreen-tv met een gratis filmkanaal. De badkamer is uitgerust met een douche

Gemiddelde prijs in september is €65,- per kamer

Let er wel op dat de pendeldienst niet dag en nacht door rijdt.
Dit vind ik op booking.com: De pendeldienst van en naar de luchthaven Schiphol rijdt 2 tot 3 keer per uur, van 04:46 tot 01:15 uur.

Ik moest om vijf uur vliegen en daarom vielen eigenlijk alle hotels buiten schiphol af, omdat de pendeldienst niet midden in de nacht rijdt. En het goedkoopste hotel op schiphol die ik kon vinden was toen 160 euro, dus ik heb de laatste trein gepakt en een paar uur op schiphol doorgebracht.