Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Dat ga je niet vinden ben ik bangIs het geen optie om op schiphol zelf een nachtje door te halen? De terminal is de hele nacht open, ik zou zelf gewoon een rustig bankje oid zoeken en daar gaan crashen
Citaat:IBIS Hotel
Het 2-sterrenhotel ibis budget Amsterdam Airport ligt op slechts 7 minuten rijden van de luchthaven Schiphol. Het biedt gratis WiFi, een gratis pendeldienst van/naar de luchthaven, en een 24-uursreceptie.
Elke kamer is ingericht in de kleur limoengroen. Ze beschikken over een bureau en een flatscreen-tv met een gratis filmkanaal. De badkamer is uitgerust met een douche
Emmaa_ schreef:Ik zou niet in Amsterdam zelf gaan slapen, dan moet je alsnog met de trein naar Schiphol en het is hartstikke duur. Je kan kijken of een kamer op de luchthaven zelf betaalbaar is, maar ik zou eigenlijk gewoon op de terminal gaan zitten.
BloemBloem schreef:Emmaa_ schreef:Ik zou niet in Amsterdam zelf gaan slapen, dan moet je alsnog met de trein naar Schiphol en het is hartstikke duur. Je kan kijken of een kamer op de luchthaven zelf betaalbaar is, maar ik zou eigenlijk gewoon op de terminal gaan zitten.
Serieus.... voor 60 euro ga je toch niet een hele nacht op een bankje
hangen... terwijl je lekker in een bed kan liggen en ook nog gratis pendel hebt.
BloemBloem schreef:Citaat:IBIS Hotel
Het 2-sterrenhotel ibis budget Amsterdam Airport ligt op slechts 7 minuten rijden van de luchthaven Schiphol. Het biedt gratis WiFi, een gratis pendeldienst van/naar de luchthaven, en een 24-uursreceptie.
Elke kamer is ingericht in de kleur limoengroen. Ze beschikken over een bureau en een flatscreen-tv met een gratis filmkanaal. De badkamer is uitgerust met een douche
Gemiddelde prijs in september is €65,- per kamer