Ideeën activiteiten op Ibiza?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onbarefeet

Ideeën activiteiten op Ibiza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-16 17:08

Hallo!
Ik ga in de zomervakantie zo'n 2 weken weer naar Ibiza (de laatste keer was zo'n 4 jaar geleden). Paardrijden staat waarschijnlijk sowieso op de planning, net zoals alle leuke markten afstruinen :D Maar wat raden jullie nou echt aan? Zijn er bepaalde gave natuurgerelateerde plekken (bijv. de Es Vedra 'steen'), of leuke jaarlijkse (dorps)feesten/festivals? Ook vroeg ik me af: worden er wel eens strandfeesten gehouden? Want dat zou ik wel heel gaaf vinden :o Ik heb het niet zo op uitgaan, dus grote feesten of iets dergelijks is niet aan mij besteed. Het liefst zou ik veel locals (en dan rond de 18/20) ontmoeten, hiervoor ga ik ook mijn Spaans bijspijkeren.

Ter informatie: we zijn er vanaf ongeveer 26 juli tot 2 augustus en zitten (dacht ik) in Santa Eulalia. We gaan een auto huren dus zijn niet erg afhankelijk van het openbaar vervoer/taxi's. Ook heb ik mijn pennyboard mee, dus mochten er in de buurt van ons appartement wat te doen zijn, dan kan ik daar zo even heen boarden :j.
Mijn relevante interesses: paarden, longboarden, surfen, "hippie" gerelateerde dingen (om het maar even zo te noemen :+), yoga, oude volkswagen campervans en vegetarian/vegan eten.