Ik ga in de zomervakantie zo'n 2 weken weer naar Ibiza (de laatste keer was zo'n 4 jaar geleden). Paardrijden staat waarschijnlijk sowieso op de planning, net zoals alle leuke markten afstruinen
Maar wat raden jullie nou echt aan? Zijn er bepaalde gave natuurgerelateerde plekken (bijv. de Es Vedra 'steen'), of leuke jaarlijkse (dorps)feesten/festivals? Ook vroeg ik me af: worden er wel eens strandfeesten gehouden? Want dat zou ik wel heel gaaf vinden
Ik heb het niet zo op uitgaan, dus grote feesten of iets dergelijks is niet aan mij besteed. Het liefst zou ik veel locals (en dan rond de 18/20) ontmoeten, hiervoor ga ik ook mijn Spaans bijspijkeren. Ter informatie: we zijn er vanaf ongeveer 26 juli tot 2 augustus en zitten (dacht ik) in Santa Eulalia. We gaan een auto huren dus zijn niet erg afhankelijk van het openbaar vervoer/taxi's. Ook heb ik mijn pennyboard mee, dus mochten er in de buurt van ons appartement wat te doen zijn, dan kan ik daar zo even heen boarden
.Mijn relevante interesses: paarden, longboarden, surfen, "hippie" gerelateerde dingen (om het maar even zo te noemen
), yoga, oude volkswagen campervans en vegetarian/vegan eten.