vakantie(kamp) voor tieners?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

vakantie(kamp) voor tieners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 12:22

Hallo,
Ik ben voor mijn dochter van bijna 14 aan het rondkijken voor een vakantie invulling voor komende zomer. Heeft iemand een idee wat leuk is voor een meisje van rond die leeftijd. Al haar vriendinnetjes gaan naar het buitenland, en haar zus is dit keer ook voor het eerst alleen naar het buitenland, dus ze staat er een beetje alleen voor. Daarom lijkt een week kamp me misschien wel leuk... .maar is dat ook leuk voor pubers? Ze heeft niets met paarden, dus ponykamp valt af. Ze heeft niet echt hobby's of interesses dus dat maakt het ook wat lastiger.
Ik ga zelf niet op vakantie ivm bedrijf aan huis, en haar vader heeft ook nog geen plannen.

zin om mee te denken?
bedankt

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:28

Een kamp van LCKV?

Of de scouting, maar dan moet je wel lid worden van de vereniging en heb je ook opkomsten (maar ik heb mij altijd super vermaakt op de scouting!)

Samiyah

Re: vakantie(kamp) voor tieners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:38

Jaren geleden toen ik ongeveer de leeftijd had van je dochter heb ik eens meegedaan aan een vakantie/zomerkamp van Tweehek in Drenthe. ( https://jeugdvakantiesnederland.nl/ )

Je hebt daar verschillende kampen waar je uit kan kiezen: sport, avontuur, survival en nog meer, staat allemaal wel op de site. :) De groepen zijn ingedeeld per leeftijd (9 t/m 13, 13 t/m 16 en 16 t/m 20 ) dus je leert heel veel leeftijdsgenootjes kennen.

Ik deed het avontuur kamp en we gingen heel veel leuke (buiten)activiteiten doen; mountainbiken, kanoën, zwemmen en nog heel veel meer. Heb toen echt een super week gehad en denk er nog steeds wel eens aan terug.