(Er zijn overigens best vaak goedkope vliegtickets naar Berlijn te vinden, dus mocht je graag naar Berlijn willen, houd dan zeker Ryanair/skyscanner in de gaten!!)
En wauwww wat is Berlijn een heerlijke stad! De stad is groot en er is van alles te doen, maar tegelijkertijd heeft het een bepaalde rust over zich heen. Totaal niet gestrest of druk. Iedereen is lekker relaxed en er zijn ook genoeg rustige plekjes te vinden. Wat ons verder opviel, was dat de stad echt heel groen is! Heel veel bomen en ook veel parkjes (ofja laat dat "jes" eigenlijk maar weg).
In Berlijn zou ik dan ook zeker weten wel eens voor een tijdje willen wonen! (of dat er uiteindelijk van gaat komen, geen idee, want ik heb nog een mega lijst met dingetjes die ik graag wil hihi)
In plaats van foto's heb ik deze citytrip gefilmd! En ik heb dus ook verschillende vlogs gemaakt, de eerste twee heb ik geëdit en wil ik dan ook graag met jullie delen!
Als het goed is komen er nog 1 of 2 vlogs aan (dat ligt er een beetje aan hoeveel minuten ik overhoud na het editten) en als jullie dat leuk vinden, zal ik die ook in dit topic plaatsen!
Ik hoop dat jullie de vlogs leuk vinden en ik ben dan ook heel benieuwd naar jullie reacties!
En wie van jullie is ook al eens in Berlijn geweest of is nog van plan om er naar toe te gaan?