Ik vlieg over 2 weken naar LA. Daarvoor vlieg ik eerst naar frankfurt, en moet daar overstappen op het vliegtuig naar LA. Heb heel enthousiast via cheaptickets geboekt en nu dat de reis dichterbij komt en ik druk bezig ben met voorbereiden, stuitte ik toch op een klein knelpuntje..
Ik heb in Frankfurt een uur en 5 minuten om over te stappen, en opeens begin ik me druk te maken; is dat wel genoeg? Nu met alle extra controles en dergelijke, en de kans dan denk ik ook vrij groot is dat ik opnieuw door customs moet.. stel dat ik het niet op tijd red, wat dan?
Ik heb al met cheaptickets gebeld in de hoop gerustgesteld te worden, de dame aan de telefoon wist me te vertellen dat de geschatte tijd om van t' ene bij het andere vliegtuig te komen 3 kwartier is, dus het moest wel gaan lukken. Maar toch.. als ik er alleen al aan denk dat ik m'n vlucht mis krijg ik me toch een knoop in m'n maag

Nu ben ik ook een beetje gaan googelen en kom gelukkig weinig horrorverhalen tegen, mensen die t' allemaal gewoon hebben gehaald binnen een uur, maar ik ben toch benieuwd of er ook bokkers zijn die onlangs zo'n overstap hebben gemaakt en me kunnen vertellen hoe dat ging, nu dat er zo veel extra controle is.
Misschien stel ik me aan, maar ik moest t' effe van me af schrijven