Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neon schreef:Waar wil je naar toe en wat is de reden dat je daar heen wilt?
xSlvna schreef:=
Tunesie en Egypte vind ik persoonlijk geen mooie vakantielanden, zo saai en droog. Veel hotels hebben 0,0 er omheen liggen en dan boeit het vrij weinig of je nu in het ene resort ligt of 4000 km verderop in het andere resort. De zon is het zelfde.
xSlvna schreef:Hoe wil een inwoner de situatie inschatten? Als zo een idioot aankomt met een bommenvest aan, kun je dit toch niet voorspellen.
rapunzelx schreef:Ik ben pas nog alleen naar Kenia gegaan ondanks het negatief reisadvies. Terrorisme en criminaliteit is daar een groot begrip, nu al helemaal. Maar aangezien ik het land vaker bezoek zag ik geen reden om niet te gaan. Ik heb mij eerlijk gezegd geen seconde onveilig gevoeld.
verootjoo schreef:rapunzelx schreef:Ik ben pas nog alleen naar Kenia gegaan ondanks het negatief reisadvies. Terrorisme en criminaliteit is daar een groot begrip, nu al helemaal. Maar aangezien ik het land vaker bezoek zag ik geen reden om niet te gaan. Ik heb mij eerlijk gezegd geen seconde onveilig gevoeld.
Kenia heeft geen negatief reisadvies... Alleen bij de grens met Somalië en het noorden wordt afgeraden. De rest van het land is prima veilig