Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Een tip: koop een round the world vliegticket. Daarmee kan je de wereld rond vliegen (mag steeds maar in één richting, dus bijvoorbeeld: Europa, Indië, Azië, Australië, Amerika, Europa). Je boekt je ticket in één keer en zo krijg je vaak erg voordelige prijzen!
SophieFT schreef:Ik heb mijn rijbewijs tegen die tijd zeker! Dat is wel super handig:).
Ik heb verder gewoon geen idee waar ik heen wil, ik heb weinig van de wereld gezien, dus vroeg me af wat nou echt plekken zijn die ik moet zien!
Sammie schreef:SophieFT schreef:Ik heb mijn rijbewijs tegen die tijd zeker! Dat is wel super handig:).
Ik heb verder gewoon geen idee waar ik heen wil, ik heb weinig van de wereld gezien, dus vroeg me af wat nou echt plekken zijn die ik moet zien!
En een land is dat ook voldoende? Via sawadee kun je bijv een maand in Australië of nieuw zeeland verblijven. Zulke reizen vind je ok voor andere landen en andere organisaties vast ook. Aan deze organisatie van ik het fijn dat het redelijk individueel is, maar toch een beetje de bescherming van een groep
Liek_ schreef:Ben ik de enige die nooit een wereldreis zou willen maken? Ik ben een aantal maanden in Australië geweest en door een overkill aan mooie plekken heb ik er niet optimaal van genoten. Weer een werelderfgoed, saaaaaaai (bij wijze van natuurlijk). Ik was er niet meer van onder de indruk. Doodzonde! Misschien iets om in je achterhoofd te houden.