Hooi allemaal, Binnenkort ga ik met mijn zusje een dagje naar Disney. Nou vroeg ik mij af of jullie tips hebben om naar toe te gaan, 1 dag is toch te kort. Ben benieuwd! Let me know.
Hartstikke leuk. Eigenlijk alles. Hou er alleen wel rekening dat er de aankomende maanden een aantal attracties dicht zijn door onderhoud. Het heeft zelfs in de krant gestaan. Reden dus om mijn aankomende bezoekje uit te stellen tot volgend jaar. Je kunt op hun site lezen van wanneer tot wanneer en welke attracties dicht zijn, kom je niet voor verrassingen te staan.
Persoonlijk vind ik alles even leuk, gewoon het hele sfeertje en het thema dat ze redelijk perfect hebben doorgevoerd.
Ik ben een tijdje terug ook een dag geweest. En ik vond een dag eigenlijk lang zat! Het park ging toen als ik het goed zeg om 10 uur dicht en wij waren er rond 10 uur 's ochtends dus dan loop je er zo 12 uur lang rond en dat was voor ons genoeg om eigenlijk alles wat we wilde zien te zien!
Voor een dag is er genoeg open, wel jammer dat er een paar leuke attracties dicht zijn. Maar als het bevalt moet je gewoon een keer terug komen.
Mijn eerste keer naar Disneyland Parijs was ook voor 1 dag. Leuk, maar ik doe het liever op een lager tempo. Dus ik raad het niet aan, maar het is erg afhankelijk hoe je zelf bent.
Ik kan je verder niet iets specifieks aanraden. Alles is wel leuk. Volgens staat op de website van Disneyland wel een route die je zou kunnen nemen.
Mariska14015
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-16 23:04
Keet schreef:
Er is een heel topic over Disneyland Parijs. Staat zoveel info in. Is momenteel erg veel dicht, zou het een jaartje uitstellen
Niet gezien! Zie net dat het al de derde is. Haha dat wordt veel leeswerk