Dagje Borkum?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole21

Dagje Borkum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 19:02

Hallo allemaal! :D

Over een maand zijn m'n vriend en ik alweer 4 jaar samen en het valt op vrijdag, dus ik wou weer eens een dagje weg.

Zelf zat ik te denken aan een dagje Borkum. Ik ben hier ongeveer 10 jaar geleden geweest en wou er wel weer eens heen. Maar... Ik kan me niet veel meer van 'toen' herinneren en weet dus ook niet zo goed wat we er eventueel kunnen doen. Ik zag online al dat je gelijk vanaf de boot met een treintje naar bijvoorbeeld het strand kunt (daar staat mij nog wel vaag iets van bij :P), maar verder zou ik het dus niet weten. Ik las ook dat je er kunt fietsen en wat winkeltjes hebt. Maar zijn er bijvoorbeeld dingen die je van te voren goed kunt regelen en die leuk zijn om te doen? Zoals fietsen op het eiland, kun je dat van te voren regelen? Zijn er verder nog leuke dingen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Eventueel zou ik een dagje Bremen o.i.d. ook nog wel leuk vinden, maar wou in eerste instantie naar Borkum. Alvast bedankt! :D

Groetjes, Nicole.

miccamaaike

Re: Dagje Borkum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 17:08

Vanaf de boot ga je met een treintje naar t centrum. Zit er bij in. In t centrum kun je fietsen huren. Vanaf t dorp heb je ook zicht op de zandbank waar vaak zeehonden liggen.

Lekker fietsen huren en de omgeving verkennen zou ik zo zeggen!

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 11:47

Doen we dat! Bedankt! :D

Moet je trouwens per se kaarten van te voren reserveren/bestellen? Of weet je dat zo niet"

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:03

Ik meende dat dat niet nodig was toen. Is voor de andere eilanden ook niet nodig.