Ik hoop over 2 maandjes klaar te zijn met mijn studie en voordat ik in de zomer 2 maanden aan de slag ga in het buitenland zou ik graag een paar dagen tot een week alleen weg gaan. Nu heb ik alleen totaal geen inspiratie waar naartoe.
In principe is alles mogelijk, ook Arabische landen.
Iemand suggesties? Budget nog niet echt over nagedacht, maar max 400 euro denk ik?
Egypte ben ik al te vaak geweest, prachtig land, maar wil nu wat anders haha. Marokko lijk me inderdaad ook gaaf. Ik wil een combi van ontspannen, dingen bekijken.. gewoon op mijn gemak.. Stedenstrip vind ik ook leuk, maar dan wel met de mogelijkheid ook buiten de stad iets te kunnen doen, wandelen, strand oid. Dubai staat inderdaad ook nog wel op mijn lijstje. Zou eens kunnen kijken!
Ik vond Sevilla geweldig een paar jaar terug en met een auto ben je zo buiten de stad om Andalausië te verkennen
In februari zijn wij een paar dagen op Sardinië geweest. Dat was toen al prachtig en zomers heerlijk lijkt me. Wel een tikje toeristisch gok ik dan, nu was het erg rustig.
Marrakech is een hele mooie stad, en als je het prima vindt om daar in je eentje te zijn zal dat ook prima kunnen. Verder is Berlijn heel leuk om in je eentje rond te lopen, en super budget friendly.
c_esther
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-16 11:23
Thanks voor de tips! Oost-europa trekt mij wat minder, maar zal eens kijken naar Sevilla, en Valencia. Vriendinnetje zit in Malaga, dus wellicht kan ik dat dan ook nog mooi combineren!
paar dagen tot een week zou ik het sowieso niet verder zoeken dan maximaal een halve reisdag. vooral vliegreizen is vaak s avonds op dag 1 aankomen en vroeg op de laatste vertrekken.
zonde van zo'n korte vakantie als je vooral onderweg ernaar toe en ervandaan bent.
Wellicht is er een bepaalde activiteit die je graag doet? wandelen of juist zwemmen cultuur of juist natuur.
dat maakt het misschien makkelijker om suggesties te geven
Belfast en omgeving is ook mooi om een dag of 4 door te brengen.. vliegtijden zijn wat minder gunstig, maar omdat je met een dag of 4 toch veel gezien kunt hebben, kan dat ook nog een optie zijn..
giant causeway black political cab tour een avondje lekker doorzakken in een goede pub de werf waar de titanic is gebouwd tour door city hall
Kroatie is erg mooi en erg betaalbaar. Zeker een aanrader Kust is voornamelijk kiezel en rotsen > daardoor super helder water en leuk om te snorkelen. Plitvice meren zijn sowieso een once-in-a-lifetime-goal denk ik
Spanje valt toch af.. ga voor mijn vakantie werk al 4 maanden naar de cota brava, dus zal dan ook tijd hebben andere delen van spanje te zien
Tja wat wil ik.. het maakt me niet heel veel uit.. ik wil een paar dagen alleen zijn.. in een onbekende omgeving Het liefst met iets om te bezichtigen, stadje oid.. maar ook wat rust in de omgeving, zodat ik lekker een paar uurtjes kan wandelen ofzo in rust.
Het zal toch een last minute worden, omdat ik niet zeker weet of ik op tijd klaar ben met afstuderen en of ik dan tijd over heb.. dus ben gewoon benieuwd naar verschillende opties. Vrienden van mij wonen in Dubai, dus dat spookt door mijn hoofd, of wellicht Marokko of Israel.. Als dat niet in het budget valt zal het ergens in Europa worden