Rondreis Zweden, tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Rondreis Zweden, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:02

Hallo allemaal :),

Begin juni willen mijn vriend en ik een rondreis door zweden gaan maken van ongeveer 2 weken. Het is de bedoeling om de auto mee te nemen met uiteraard een tent maar ook onze mountainbikes :) .

Of we met de boot of brug vanaf denenmarken gaan weten we nog niet maar we hebben sowieso nationaal park tividen en stockholm al op onze lijstje staan.

Wat zijn nog andere mooie plekken om vervolgens heen te rijden? We willen ook fijn kunnen fietsen dus hoeven niet hele dagen in de auto te zitten om maar zo veel mogelijk kilometers te maken maar ook gewoon genieten van de vakantie!

Wie heeft er tips etc voor ons :) ?

Toperoit

Re: Rondreis Zweden, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:11

Ik kan nationaal park Tividen inderdaad heel erg aanraden! :D
Neem wel goede wandelschoenen mee want de mooiste/langste routes is best veel klimmen. Er is trouwens ook een route die langs een strand (plus meer) gaat, daar kan je dan zwemmen/pootjebadden als je erop voorbereid bent. :)

Verder kan je naar Gotenburg, daar is het konijnenpretpark echt leuk.

Veel plezier alvast!

Anoniem

Re: Rondreis Zweden, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:54

Bedankt!

anke_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 12:58

ik volg even, mijn nicht is soort Au pair daar geweest. Nu wil ze voor paar dagen terug en heeft mij mee gevraagd. Dit lijkt me heel leuk, maar dan wil ook meer van Zweden zien, dan alleen waar ze gewerkt heeft :+

als we gaan is het eind augustus/begin september.