Graspop Metal Meeting 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Graspop Metal Meeting 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 14:19

Ik weet niet of het goed staat modjes

Hallo bokkers!

Wie gaat er naar GMM en weet een plekje om te kamperen in de buurt daar? Wij kunnen niet op de camping zelf terecht omdat we maar 1 dag gaan maar graag vrijdagavond op de camping willen aankomen en zondag middag ergens weer vertrekken.

Dit wordt mijn eerste festival en ik heb er ongelofelijk veel zin in! Zit alleen nog een beetje met de camping dus, want we hebben weinig zin om een taxi te betalen steeds. De campings die wat dichterbij zitten zoals campinastrand zitten al helemaal vol natuurlijk haha! Ik hoorde nog wat over familiestrand, maar heeft iemand daar ervaring mee? Of uberhaupt met de taxi en busservice daar?

Nou brand los! Wat waren jullie ervaringen met het festival en de campings rondom gelegen?

DinkyOmie

Re: Graspop Metal Meeting 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 16:25

Dan zul je toch snel moeten boeken... Zit vlug vol allemaal
camping Campina strand dessel, camping berkenstrand retie. Moet je maar ff googlen :)

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 16:28

Ja klopt haha! Ben ook echt als een malle alles aan het afzoeken :') Campina had ik al gecontacteerd, zij zaten al vol. Ik ga Berkenstrand even googlen! Bedankt!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:14

Graspooop! *\%/*
Ik ben vorig jaar maar een dag gegaan, dus helaas geen ervaring met slaapplaatsen.. Het was wel super, dus dit jaar ben ik er weer :D

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:27

Whoohoo! ik zou zeggen, kom bij ons logeren (half uurtje auto) maar wij gaan zelf op de camping voor 4 dagen :p
Maar wat Dinky zei: snel boeken is inderdaad de boodschap!

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 15:17

Inmiddels een camping gevonden *\o/* Woohoo! Wij gaan ook maar een dag J.A, maar we vonden het wel zo chill om dan gewoon lekker in de buurt te slapen. We verblijven op het Berkenstrand, en gaan dus met de taxi denk ik naar Dessel K&R, dan met de bus naar het festivalterrein :D

Meer mensen op Berkenstrand of Graspopgangers? Wij gaan de zaterdag. Ik als festivalmaagd :))