stedentrip, weekend weg, Barcelona?, wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

stedentrip, weekend weg, Barcelona?, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 11:35

hoi hoi!

Ik wil graag met mijn nicht deze zomer een weekendje weg, vrijdags vertrekken (eventueel donderdag avond) en dan op maandag terug. Nu dachten we zelf al aan Barcelona, maar misschien heeft bokt meerdere leuke tips?

onze eisen:

- Moet wel lekker weer zijn, hoeven niet perse aan het strand te liggen, maar lekker in het zonnetje op het terras, graag!
- het zou fijn zijn als we vanaf Eindhoven kunnen vertrekken.
- graag een hotel, dicht bij het centrum , hoeft niet duur te zijn, wel fris.
- je moet er leuk kunnen winkelen haha
- gezellige restaurantjes, barretjes etc..

iemand leuke tips?

Thats_Me

Re: stedentrip, weekend weg, Barcelona?, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 18:27

Afgelopen maart naar Barcelona geweest. Sliepen in hotel Oasis dichtbij het strand. Voor ons echt de ideale ligging met veel restaurants in de buurt. Lekker uitwaaien aannhet strand en de stad is prima te lopen en de bus stopt bijna voor de deur en het station zit achter het hotel. Sowieso is Barcelona helemaal geweldig. Echt een prachtige stad.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 18:58

Thats_Me schreef:
Afgelopen maart naar Barcelona geweest. Sliepen in hotel Oasis dichtbij het strand. Voor ons echt de ideale ligging met veel restaurants in de buurt. Lekker uitwaaien aannhet strand en de stad is prima te lopen en de bus stopt bijna voor de deur en het station zit achter het hotel. Sowieso is Barcelona helemaal geweldig. Echt een prachtige stad.

Thanks! Dat klinkt goed! Ik ga eens naar het hotel kijken!

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:05

Vorig jaar april weekje Barcelona gedaan.
Wij hebben gekozen voor een hotel buiten het centrum: scheelde ons ruim de helft qua kosten. Wij hebben een metro-kaart gekocht voor 5 dagen (onbeperkt met metro en bus voor iets van 30euro), en zaten binnen 15min op de Ramblas. Langst wat wij op een metro hebben moeten wachten was iets van 1,5 min midden in de nacht, dat is daar zo goed geregeld!
Echt een heerlijke stad, zou er zo nog een keertje terug gaan!

Ansofie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 20:34

3 jaar geleden ben ik naar Valencia geweest, vind ik echt een aanrader en by far de leukste stedentrip die ik tot nu toe heb gemaakt. Heeft een hele fijne mix van heel lekkere restaurantjes (wil je wel wat doorsturen evt.), bars en leuke winkels. Strand of een rustig park is ook niet ver om.
Vlogen toen ook van uit eindhoven. Sliepen in het Ibis hotel waar we echt tevreden over waren, maar ligt niet midden in het centrum.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:49

Ansofie_ schreef:
3 jaar geleden ben ik naar Valencia geweest, vind ik echt een aanrader en by far de leukste stedentrip die ik tot nu toe heb gemaakt. Heeft een hele fijne mix van heel lekkere restaurantjes (wil je wel wat doorsturen evt.), bars en leuke winkels. Strand of een rustig park is ook niet ver om.
.

Dat dus, Valencia, zeker weten!
Niet zo absurd toeristisch, maar juist daarom echt geweldig.