Van de zomer willen vriendje lief en ik 2 weken met de caravan naar een camping aan de kust of op Texel. Hoeft geen grote luxe Camping te zijn, maar wel met net sanitair en eventueel een zwembad. Hebben jullie leuke tips?
De Krim op Texel! Daar gaan wij om de zoveel jaar heen. En blijven heerlijke vakanties! Het eiland is ook gewoon geweldig. Mooi weer of niet. Ik zou even op de site kijken als ik jou was!
Ga ik doen, dank je wel! Ons oorspronkelijke plan was Terschelling, maar de auto daar mee naar toe nemen is zo duur, zeker met caravan er achter Dus dan is Texel een leuk alternatief
Leuk, dank je! Zijn er ook winkels etc of moet je dan naar Schagen?
mirim
Geplaatst: 11-04-16 23:06
Er zijn winkels , twee supermarkten dacht ik. ( ik woon er niet meer )In ieder geval een Albert Heijn. Een paar modezaken, woonwinkeltjes , bakker, slager, drogisterij en een aantal restaurantjes. Visrestaurants, snackbars, maar ook wat luxer en een hele goede Italiaan. Schagen is dichtbij en ook een erg leuk stadje. Hoorn is een grotere stad, of Alkmaar. Deze zijn ook goed te bereiken vanaf Callantsoog.
Oh, dat klinkt als n gezellig dorpje, leuk! Ik ga t eens met vriendje overleggen Hij wilde t liefste naar Noord-Holland geloof ik, dus dan is Callantsoog n leuke optie
In Schoorl / Groet zijn ook campings genoeg, maar dan zit je wel wat verder van het strand af, wel bij de breedste duinen van Nederland. En Groet is ook een leuk dorpje.
Leuk! Ik ga t van t weekend met vriendje bespreken! Ik heb nu al zin in zomer, haha!
Banyu
Geplaatst: 14-04-16 10:36
De Koog op Texel, heb je diverse campings, en huisjes te huur ! Kom er al 20 jaar! Weet nog wel een leuk huisje, waar wij afgelopen jaren alleen maar komen
_AB_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-16 13:22
We hebben iig een weekje Texel geboekt! Zes nachtjes camping Kogerstrand, lekker aan zee dus! Nu nog een kleine week een camping in de kop van Noord Holland of aan een of ander Fries meer
Camping Port Zelande op de Kabbelaarsbank bij Ouddorp. De camping is van Center Parcs, maar daar merk je niets van. Andere entree en relatief simpel. Je bent zo bij het strandje van de camping (Grevelingen meer) en in een klein stuk lopen of fietsen bij de Noordzee. Het zwembad van het bungalowpark staat wel gratis tot je beschikking.
Wij zijn er nu twee keer geweest en vinden het heerlijk. Deze zomer gaan we weer.