Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miccamaaike schreef:Ik zou denk ik afwachten tot vlak voor vertrek en dan kijken waar t mooi weer is. In juni is er overal nog wel plek op campings. In Frankrijk zou je rond die tijd iig wel ergens mooi weer moeten kunnen vinden.
Nog niks vastleggen maar tegen de tijd dat je vertrekt kijken hoe ver het mooie weer is als het ware. Het kan namelijk rond die tijd in Normandie of zelfs Belgie al prachtig zijn, maar het kan ook zijn dat je daar nog onder de 20 graden zit. miccamaaike schreef:Ik zou denk ik afwachten tot vlak voor vertrek en dan kijken waar t mooi weer is. In juni is er overal nog wel plek op campings. In Frankrijk zou je rond die tijd iig wel ergens mooi weer moeten kunnen vinden.
miccamaaike schreef:Ik zou denk ik afwachten tot vlak voor vertrek en dan kijken waar t mooi weer is. In juni is er overal nog wel plek op campings. In Frankrijk zou je rond die tijd iig wel ergens mooi weer moeten kunnen vinden.

Maar vooral de atlantische kust van Frankrijk zit echt stampvol met campings van allerlei formaten die in juni al open gaan maar die dan hooguit wat bejaarden en/of hele jonge gezinnetjes trekken.