Nashville

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Nashville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 07:09

Hallo,

Over een kleine maand vertrekken we voor een weekje naar Nashville, TN.

Heeft er iemand tips voor ons wat we zeker niet mogen missen?

De JD distillery toer en her graf van Johnny Cash staat al op het programma en voor de rest wat barretjes uitzoeken om te genieten van de muziek.

Ii zag ook iets van een oude plantation? Welke is aan te raden? En goede adresjes om te eten?

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 14:03

Ik dacht dat er in Nashville ondertussen ook al een johhny cash museum is?

Ik ben er in 2012 geweest voor 1 nachtje. Had toen reclame zien hangen over JC museum maar dat was toen nog niet open...
Als cowgirl kon ik me wel uitleven (mooie boots ~~}> leuke bars ook in main street. Wij hebben daar toen ook lekker gegeten, maar weet helaas de naam niet meer. de volgende dag hebben wij inderdaad het graf van JC en Jack Daniels bezocht, dat was toen we verder reden richting Smokey Mountains.

Plantation hebben wij gedaan in Louisiana, dus geen idee waar er in Tennesse nog zijn.

ok, eigenlijk heb je dus niet zo veel aan mijn post ... :D

Schuur_

Re: Nashville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 21:04

Haha, in ieder geval dat ik al goed op weg ben!
Ik ben ook helemaal into country en western dus kijk er enorm naar uit! In Main Street kan je dus lekker shoppen voor boots? Ik wil zelf nog een paar en mijn vader ook!
We gaan naar een beurs daar maar hey, dat zegt niet dat we niet lekker de toerist mogen uithangen :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 07:24

Misschien even in het USA topic vragen :)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 12:00

Heb je de Nashville-serie op Netflix al gezien? :))

Voor wat betreft de muziek-plekjes schijnt the Bluebird Cafe een goede aanrader te zijn! :j
Gerard Ekdom is pas een weekje in Nashville geweest om uit te zenden, hij heeft toen de hotspots meegepakt, wellicht kan je die nog opzoeken op site van Radio 2.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 12:02

Schuur_ schreef:
Haha, in ieder geval dat ik al goed op weg ben!
Ik ben ook helemaal into country en western dus kijk er enorm naar uit! In Main Street kan je dus lekker shoppen voor boots? Ik wil zelf nog een paar en mijn vader ook!
We gaan naar een beurs daar maar hey, dat zegt niet dat we niet lekker de toerist mogen uithangen :P

Toen ik de laatste keer in de USA was vroegen meerdere locals waar ik mijn laarzen had gekocht. Veel mooier dan wat ze daar hadden, en nog goedkoper ook, haha! Maar dat is maar een beetje wat je smaak is. Ik ben geen fan van die ontzettende punten, en dat hebben de meeste laarzen daar wel. Het is daar allemaal veel meer opgepimpt en ik ben meer van basic.
Maar helaas niet echt tips voor nashville, behalve dat ik hier even volg omdat ik er zelf ooit ook nog wel een keertje heen wil.