Hotel in bos gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maras

Hotel in bos gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 22:58

Het lijkt een simpele zoekopdracht maar ik kan het niet echt vinden. Het reisbureau wat ik ingeschakeld heb komt ook niet met de juiste opties. Volgens mij weet en kan Bokt alles dus mijn hoop is op jullie gevestigd :). Wat wij zoeken voor in september is een hotel ergens in het buitenland, bij voorkeur op maximaal 1000 km vanaf Utrecht. Het hotel moet volledig vrij van verkeer herrie zijn, dus niet aan een doorgaande weg liggen. Er moet een hondje mee kunnen en we willen graag vanuit het hotel op loop afstand van een centrum zitten waar we in de avond dan kunnen gaan dineren. Lijkt makkelijk qua zoekopdracht maar alle opties die ik door gekregen heb liggen toch echt aan een weg of pal tegen een ander hotel aan of niet op loop afstand van een centrum. Vraag ik teveel wellicht??

MiReRe

Re: Hotel in bos gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 23:10

Stille bossen liggen meestal niet op loopafstand van een centrum. Denk dat je zoekopdracht een speld in een hooiberg is.

Als je nou stilte wil, natuur, geen wegen en wil inleveren op die loopafstand, dan wordt het al makkelijker.
Probeer Val Sinestra eens in Zwitserland!

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 23:13

Of misschien aan een kustlijn, dan heb je meestal geen bos, maar ook geen doorgaande autoweg en wél vaak restaurantjes op loopafstand.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 23:16

Ik weet wel een hotel, maar dat is in Nederland....verder voldoet het aan je eisen :D
Hotel de lochemse berg in Lochem.
Een aanrader :)

maras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 23:22

Dat hotel de Lochemse Berg is inderdaad best wel perfect Mirim, het zou alleen in het buitenland moeten staan, we willen graag een andere omgeving maar verder heb je gelijk, het voldoet aan al onze eisen!!

Een Val Sinestra is schitterend, ik kan alleen nergens vinden of er een hond mee mag?

MurthulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 00:16

LZP > BEU

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 00:37

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:19

Kijk eens op http://villalesolivettes.be Midden in de bossen! Je loopt vanaf het hotel zo het bos in, en op 10 minuten lopen vanaf het centrum van La roche! Ligt in de Ardennen en is zeer hond vriendelijk! Ook de mogelijkheid om paard te rijden hier!

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 18:30

maras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 22:46

Er komen leuke opties voorbij hier. We dachten aan een hotel maar een huisje waar onze hond lekker los kan lopen op het terrein is eigenlijk ook best fijn. Iets om over na te gaan denken dus.

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 08:33

Het is letterlijk een 1000 km vanaf Utrecht. Trentino / Dolomieten. Veel mensen denken er alleen maar aan voor wintersport. Maar in september is het er heerlijk weer en heel erg rustig. Hier tref je adresjes van hotels, campings, vakantiehuisjes e.d. o.a. via het Verkeersbureau te reserveren http://surprisetickets.nl/reizen/vakantie-trentino. Zeker als je een actieve vakantie wilt - lekker wandelen met je hond - maar ook heerlijk eten, een prachtig landschap en mooi weer dan is het een aanrader!