leuke camping in frankrijk gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

leuke camping in frankrijk gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 17:12

Hoi,

Aangezien Duitsland niks gaat worden qua campings ben ik nu opzoek naar een leuke camping in Frankrijk op maximaal 800 km rijden vanuit Nederland.
Heeft er iemand evaringen met leuke en goede campings? Ik zoek een camping waar sowieso een mooi zwembad (het liefst met glijbanen) bijzit. En de camping moet wel een beetje modern zijn.
Een familiecamping voor gezinnen met tieners lijkt me het beste idee.
Op de camping zelf hoeven niet perse veel activiteiten te zijn maar rondom de camping wel (leuke stadjes etc.)
Ik ben benieuwd! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Jellybeans op 31-03-16 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Re: leuke camping in frankrijk gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:14

Wat is je definitie van een 'leuke camping'?

Voor mij zou dat bijvoorbeeld zijn een hele kleinschalige rustige camping midden in de natuur, terwijl een ander daarmee bedoelt een grote camping met veel activiteiten en een disco.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 17:16

Goof schreef:
Wat is je definitie van een 'leuke camping'?

Voor mij zou dat bijvoorbeeld zijn een hele kleinschalige rustige camping midden in de natuur, terwijl een ander daarmee bedoelt een grote camping met veel activiteiten en een disco.

Dat is inderdaad wel handig om er bij te zetten.
Ik zoek een camping waar sowieso een mooi zwembad (het liefst met glijbanen) bijzit. En de camping moet wel een beetje modern zijn.
Een familiecamping voor gezinnen met tieners lijkt me het beste idee.
Op de camping zelf hoeven niet perse veel activiteiten te zijn maar rondom de camping wel (leuke stadjes etc.)