Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Tsja, Turkije zou ik dan weer niet doen met het oog op de ontwikkelingen daar. Daarbij zijn moslim landen nou niet meteen de meest vrouw vriendelijke.
Is Zuid Frankrijk niet wat? Nog lekker 'westers' maar qua temperatuur wel echt aangenaam. Een ook genoeg te doen en zien in de omgeving.
Iris82 schreef:Ik zou een hotel van de RIU keten zoeken.
Zonnetje81 schreef:Ik ben gisteravond flink aan het speuren geweest. En de tip van Iris....van RIU hoor ik vaak goede dingen!
En ik ben tot dit gekomen: Gran Canaria - Riu Palace Meloneras!
http://www.tui.nl/zonvakantie/spanje/canarische-eilanden/gran-canaria/meloneras/riu-palace-meloneras-resort/
Ik denk dat dit mooi centraal ligt aan de boulevard, goed luxe en veilig/toeristisch gebied!
Iemand hier ooit geweest???
Cayenne schreef:Lopesan Costa Meloneras op Grand Canaria![]()
Ontzettend fijn hotel en voldoet aan al je eisen! Ze organiseren ook excursies over het hele eiland, waarbij mensen die elkaar niet kennen juist bij elkaar worden gezet. Ontzettend leuk! Wij hebben het ook gedaan en ons ontzettend vermaakt. De meeste gidsen spreken Nederlands![]()
Het ligt aan zee, is superveilig en ze hebben een heerlijke spa en kilometers aan zwembaden![]()
En op het terrein van het resort zitten 6 restaurants waar je ontzettend goed kunt eten.
http://www.lopesan.com/en/hotel-lopesan ... Red_Agency
Zonnetje81 schreef:Ik heb definitief geboekt voor Gran Canaria deze reis. Ook omdat het relatief dichtbij is. Mauritius heb ik ook naar gekeken maar was iets van 14 uur vliegen! Als mede caribisch gebied etc. Het is voor mij de eerste keer dat ik alleen op vakantie ga (buiten een 5 maanden stage in the USA). Dus dat ga ik maar op een enigszins 'bekend' westers terrein doen![]()
@Lieke: Klinkt erg positief dus heb er alle vertrouwen in!! Inderdaad Mallorca is super qua vliegtijd!
Zonnetje81 schreef:Ik heb definitief geboekt voor Gran Canaria deze reis. Ook omdat het relatief dichtbij is. Mauritius heb ik ook naar gekeken maar was iets van 14 uur vliegen! Als mede caribisch gebied etc. Het is voor mij de eerste keer dat ik alleen op vakantie ga (buiten een 5 maanden stage in the USA). Dus dat ga ik maar op een enigszins 'bekend' westers terrein doen![]()
@Lieke: Klinkt erg positief dus heb er alle vertrouwen in!! Inderdaad Mallorca is super qua vliegtijd!