Meivakantie Oostenrijk viehhofen - Gezocht.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DmNqUe

Meivakantie Oostenrijk viehhofen - Gezocht.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-16 17:32

Hoi Allemaal,

In de mei vakantie gaan wij een week naar Oostenrijk toe en hebben wij een huisje gevonden in Viehhofen.
Nu was ik heel erg benieuwd wat voor een prachtige plekken daar in de buurt zitten om eens te gaan kijken en te fotograferen. Het lijkt me namelijk ook echt super leuk om in contact te komen met iemand die daar in de buurt woont ( en ben zeker bereid om een stukje ervoor te rijden! ) en die het leuk lijkt als ik zijn of haar paarden op de foto mag zetten! Denk wie weet kan ik via bokt wat meer informatie en ervaringen verkrijgen over het gebied waar we heen gaan!

Groetjes Dominique van Dreumel
Equigeniek paardenfotografie

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 12:33

Ben je alleen op zoek naar paarden om te fotograveren? Landschap daar is ook prachtig, er zijn verschillende klammen en de Grossglockner hochalpenstrasse is ook prachtig. Vlak voor de tolpoortjes zit ook een leuk dierenpark.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 12:58

Ik heb even gekeken waar het ongeveer ligt. Je zit vlakbij Saalbach en Zell am See. Daar kun je van het landschap in ieder geval wel prachtige foto's maken!

DmNqUe

Re: Meivakantie Oostenrijk viehhofen - Gezocht.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 18:07

Landschappen zeker ook maar het lijkt me zo leuk om in plaats van alleen het land daar ook eens de paarden te fotograferen als alleen in nederland!