sanne1992 schreef:Ligt inderdaad een beetje uit de route. Maar mochten we bij Inverness bijv. geen dolfijnen spotten. Dan kunnen we eventueel nog ervoor kiezen bij Oban een herkansing te doen.
Dank je Ikke. Dit is in ieder geval nog een opzet. We zijn met 4 mensen en dit zijn de dingen die we bij elkaar hebben. Ik wil bijv. graag naar Edinburg en Isle of Skye en dolfijnen. Mijn moeder dolfijnen en loch ness, mijn vriend de golfbaan, en mijn vader Edinburg en dolfijnen. Glenfinnan is iets wat we allemaal hetzelfde hebben.
Daarnaast is dit een beetje onze droomvakantie. De kans dat wij volgend jaar hier weer heen gaan, is niet heel groot. We proberen dan ook zeker zoveel mogelijk wensen uit deze vakantie te halen.
Neemt overigens nog steeds het opzetje niet weg. Niks staat nog vast, niks is nog geboekt.
Ga dan gewoon drie weken.
Vergis je niet in de afstanden; Schotland is GROOT, heel veel snelwegen zijn er niet en maak je geen enkele illusie, op de kleinere wegen kun je echt niet doorrijden zoals je dat in NL gewend bent.
Zoek voor de grap eens op: Kingston upon Hull naar Pateley Bridge, via de zuidelijke route om York.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat 3 - 3,5 uur rijden is en ik ben een zeer ervaren links-rijder, ken de route erg goed en heb een fatsoenlijke auto.
Laatst bijgewerkt door ikke op 16-03-16 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt