Paardrijden Oostenrijk, Wenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

Paardrijden Oostenrijk, Wenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 14:34

Hoi bokkers,

Ik vroeg mij af of jullie toevallig leuke plekjes weten om te gaan rijden in de omstreken van Wenen?
Ik schuim Google wel af, maar of ik krijg geen reactie, of het ziet er nogal niet proffesioneel uit. Dus misschien hebben jullie wel ervaringen?

Liefst zou het iets rond Wienerwald zijn, maar als jullie een leuke plaatse weten op max 2u rijden, moet dat ook te regelen zijn!
Vandaar ook mijn vraag :D

Ik ben zelf een ervaren ruiter, heb een eigen paard en rijd voornamelijk buiten.
Mijn vriend... Die niet en zit nog echt maar in het hele begin, daarom wil ik hem meenemen om eens te kunnen genieten van een rit, aangezien we beiden enorm graag in de natuur gaan wandelen en ik zo mijn hobby misschien wel kan delen.

Ik vond een aantal IJslander stallen, zo iets lijkt me perfect, kleine, betrouwbare paardjes met gemakkelijke gangen en ik wil er ook ontzettend graag eens op rijden.

Ideaal zou het zijn als we vooraf al eens kunnen gaan rijden in de piste.
Ik wil echter uitsluitend een stap wandeling, omdat ik mijn vriend het gewoon wil leren kennen. Dus hoef geen cross paarden, hoe rustiger hoe liever.

Weten jullie een leuk plekje?

joyce_eddy

Re: Paardrijden Oostenrijk, Wenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 14:46

Zie mijn pb

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 14:51

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 15:02

Ja daar heb ik de meeste ook al van gezien of contact opgenomen.
Maar ik wil echt iets waar ze het gewoon zijn om buiten te gaan. Dus geen manage waar ze zeggen: ja de paarden gaan wel eens buiten. Want dan ben ik ook niet op mijn gemak en doe ik gewoon niet graag.

Geen probleem om er voor eerst wat te gaan lessen en/of onder begeleiding te gaan rijden, maar dan nog wil ik geen 'gewone' stal, maar een met ervaring op buiten rij gebied en mensen die daar wat onzeker over zijn.

In Frankrijk weet ik daar een perfecte plaats voor, in Wenen helaas nog niet.

Maar bedankt voor de links.

Joyce, bedankt voor de pb!

Aria_zz

Re: Paardrijden Oostenrijk, Wenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 20:49

Nog mensen met ideeën?