Ik vroeg mij af of jullie toevallig leuke plekjes weten om te gaan rijden in de omstreken van Wenen?
Ik schuim Google wel af, maar of ik krijg geen reactie, of het ziet er nogal niet proffesioneel uit. Dus misschien hebben jullie wel ervaringen?
Liefst zou het iets rond Wienerwald zijn, maar als jullie een leuke plaatse weten op max 2u rijden, moet dat ook te regelen zijn!
Vandaar ook mijn vraag

Ik ben zelf een ervaren ruiter, heb een eigen paard en rijd voornamelijk buiten.
Mijn vriend... Die niet en zit nog echt maar in het hele begin, daarom wil ik hem meenemen om eens te kunnen genieten van een rit, aangezien we beiden enorm graag in de natuur gaan wandelen en ik zo mijn hobby misschien wel kan delen.
Ik vond een aantal IJslander stallen, zo iets lijkt me perfect, kleine, betrouwbare paardjes met gemakkelijke gangen en ik wil er ook ontzettend graag eens op rijden.
Ideaal zou het zijn als we vooraf al eens kunnen gaan rijden in de piste.
Ik wil echter uitsluitend een stap wandeling, omdat ik mijn vriend het gewoon wil leren kennen. Dus hoef geen cross paarden, hoe rustiger hoe liever.
Weten jullie een leuk plekje?