Groepswoning aan zee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Groepswoning aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 23:49

Misschien weet iemand hier raad. Voor een familievakantie ben ik op zoek naar een vakantiehuisje met de volgende eisen

-11 personen, minimaal 6 slaapkamer maar liever nog 7
- ivm mijn oma een slaapkamer op de beganegrond met badkamer met douche (niet in bad douchen). Andere slaapkamers mogen wel met trappen zijn.
- 2 honden toegestaan
- aan het strand, bij voorkeur vlak bij een boulevard
- voor een weekend in september of oktober ongeveer

Heb zelf al wel een paar huisjes gevondn maar meer suggesties zijn welkom. Grote huisjeszoekers heb ik al gehad (zoals belvilla enzo), zoek meer nog de kleine pareltjes die niet makkelijk te vinden zijn

secricible

Re: Groepswoning aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 11:56

Niemand die iets weet?

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:36

Ik denk dat je met 11 personen en zoveel slaapkamers sneller in de grotere parken terecht kunt. Bij kleine pareltjes denk ik ook al snel aan 6-persoons huisjes Enzo. Ik denk dat je daardoor niet zoveel reacties krijgt.

Zou je het een optie vinden om in 2 losse huisjes te zitten, of wil je echt met iedereen in 1 huis? (Dat laatste is meestal het handigst ivm samen eten enzo)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:39

dan zit je al gauw in groepsaccomodaties, niet zozeer vakantiehuisjes.

tot 12 personen kun je meestal wel zoeken bij vakantiehuisjes, maar dan zit je wel met meerderen op een slaapkamer en waarschijnlijk wel een of twee op een slaapbank.

huisjes met 6-7 slaapkamers kom je niet heel veel tegen.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:41

Vorig jaar ben ik met een groep bij landal sluftervalei geweest. Dat is op Texel. Geen boulevard in de buurt dan natuurlijk. Maar wel mooi huis, met slaapkamer en badkamer op de begane grond. Was 12 persoons huis.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:48

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 13:56

heb nu inderdaad vooral groepsaccomodaties gevondne ja, weinig op de parken. Die zijn allemaal vaak te klein en er zijn weinig parken echt heel dicht aan de kust en dat is wel een vereiste. Die parken vind ik ook wel op internet, maar vooral die groepsaccomodaties... vaak moet je het hebben van hun eigen website en die moet je maar net vinden.
De wens is inderdaad in 1 huis. Vorig jaar zaten we in 2 huisjes die aan elkaar lagen met een verbindingsdeur. Dat was ook prima (maar dat huisje was echt te klein, 2 mensen en 2 honden op minder dan 4M2 was gewoon geen doen en de boulevard van Scheveningen moesten we echt voor in de auto)

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:30

Qua vakantiepark weet ik aqua delta, zit vlak aan het water. Maar of jij dat ook kust noemt? Het is wss een halfuurtje rijden naar de eerste echte stranden. Hier in Zeeland is dat altijd de beetje vaag...

Eventueel weet ik in Cadzand wel wat, maar dat is wel gedeeltelijk met stapelbedden. Je hebt dan een boven en benedenverdieping, officieel apart, maar gaat goed samen.
Cadzand zelf heeft niet echt een boulevard, wel mooie duinen en boulevards zijn aan te rijden.

Als je meer wilt weten, stuur me dan even een pb