Voor de mei vakantie zoeken we een leuke plek. Gaat om een aantal dagen. We hebben zelf geen kampeerspullen dus voorkeur gaat uit naar hotel, b en b, huisje, sta caravan etc. We hebben geen enorm hoog budget. Houden van natuur en stad. En hebben een kleine hond. Tips?
Lukasje
Geplaatst: 24-02-16 12:32
Zoek je iets in België, Nederland of verder weg?
Wij gaan regelmatig naar een leuke B&B in de Veluwe waar onze 2 hondjes welkom zijn. Een eenvoudige B&B maar wel lekker rustig gelegen. Zoek je zoiets?
Hallo, Bedankt voor het meedenken. We zijn voor nu opzoek naar iets in de buurt, dus Nederland of België.
Maar andere landen zijn ook welkom. Verderop dit jaar zit er misschien nog wel een vakantie in.
De veluwe zouden we heerlijk vinden als onze hond welkom is. We zouden eerst met mn ouders naar de camping in de veluwe maar huisdieren zijn niet toegestaan. En in een natuur omgeving heb ik toch wel graag de hond mee.
misschien staat hier iets tussen? iedereens ''goedkoop'' is natuurlijk weer anders maar misschien is dit te doen? moet je wel even aan geven dat je wilt dat er huisdieren zijn toegestaan door even op het vierkantje te klikken waar huisdieren naast staat.
Op Facebook zijn verschillende groepen waar echt leuke tips instaan. Als je buiten het seizoen gaat kun je vrij goedkoop in een Landal huisje terecht, daar mogen honden. Als je een park uitzoekt wat lekker simpel is ben je ook vrij goedkoop uit.
Ik heb afgelopen zomer- en herfstvakantie een stacaravan gehuurd bij een particulier waar de hond ook welkom was. Vlak aan de hei, dus daar loop je zo naar toe en vlakbij de ingang van het NP zelf. De caravan is echt heel prima en staat helemaal vrij. Ik vond het er echt genieten. Als je interesse hebt pb ik je de gegevens wel.
Daphne__
Geplaatst: 24-02-16 13:34
De Heidehoek in Wezep? Daar zijn iig huisdieren gewoon welkom. Of Landgoed 't Loo, ook daar zijn honden welkom, kost wel 5,50 extra per nacht.
Laat maar iets weten of je meer info wil over de B&B in Garderen (Veluwe). Prijs per nacht/p is 30€, ontbijt inbegrepen. Honden welkom en hoef je niet extra voor te betalen.
Bedankt voor jullie berichten. Ik ben vanavond even druk omdat ik een sollicitatie voor moet bereiden. Maar zodra ik op zoektocht ga voor de vakantie komen er pbs aan.